کد خبر : 2064780 | 04 شهریور 1403 ساعت 16:30 | 13.2K بازدید | 10 دیدگاه

خاتون ایران ۱ – ۱ آر تی سی بوتان؛

لیگ قهرمانان زنان: سخت گل زدیم و راحت گل خوردیم!

نیمه نخست دیدار خاتون بم و آر تی‌سی بوتان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لیگ قهرمانان زنان: سخت گل زدیم و راحت گل خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های خاتون بم و آر‌تی‌سی بوتان، در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت نیمه نخست این مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

خاتون که از همان ابتدا تیم برتر میدان بود، در دقیقه ۱۴ به نظر می‌رسید یک بار توسط مونا حمودی دروازه حریفش را باز کرد اما عبور توپ از خط دروازه از چشم داور دور ماند. در این صحنه که روی همکاری زهرا قنبری و مونا حمودی توپ به پشت محوطه جریمه رسیده بود؛ حمودی با یک شوت تماشایی توپ را به تیر افقی دروازه کوبید و در برگشت به نظر می‌رسید توپ ابتدا وارد دروازه شده و سپس به بیرون بازگشت اما داور این صحنه را گل ثبت نکرد.

در ادامه و درحالی‌که حریف بوتانی اصلا به دروازه خاتون نزدیک هم نشده بود، اشتباه مدافعین ایران در مهار مهاجم بوتان باعث شد که او موفق به زدن شوت از راه دور شود و اشتباه محرز مهدیه مولایی در دفع توپ سبب شد که گل اول بازی برای بوتانی‌ها به ثبت برسد.

شش دقیقه بعد در دقیقه ۳۳ بار دیگر این مونا حمودی بود که خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و سانتر زیبای سمانه چهکندی با ضربه والی او همراه شد و توپ حمدی به دروازه آر‌تی‌سی چسبید تا این تیم بازنده به رختکن نرود.

در ادامه بازیکنان بوتان سعی داشتند دوباره با شوت از راه دور دروازه خاتون را باز کنند و بمی‌ها هم روی همکاری‌های حمدی – قنبری، حمودی – چهکندی، سعی در باز کردن دروازه حریف داشتند اما در نهایت هیچکدام از دو تیم موفق به عبور توپ از خط دروازه‌ها نشدند و نیمه نخست این مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها