کد خبر : 2064777 | 04 شهریور 1403 ساعت 16:11 | 56.7K بازدید | 60 دیدگاه

چلسی هم کیه‌زا را می‌خواهد

رقیب برای بارسا از جایی که تصور نمی‌کرد

چلسی دست بردار نیست و حالا می‌خواهد یکی از اهداف بارسا در انتقالات یعنی فدریکو کیه‌زا را نیز بخرد.

رقیب برای بارسا از جایی که تصور نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ایتالیایی یکی از کاندیداهای بزرگ برای تقویت خط حمله بارسا است و بیانکونری نیز امروز کار انتقال جانشین او، نیکلاس گونزالس، را نهایی خواهد کرد.

از سوی دیگر مدیران بارسلونا همچنان در تلاش هستند تا بتوانند بازیکنان مدنظرشان برای تقویت این تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند تا شرایط بهتری را در اختیار هانسی فلیک قرار دهند که این مربی بتواند عملکرد خوبی را در فصل پیش رو ارائه کند. 

2072660

یکی از گزینه‌های جذابی که در روزهای اخیر نامش در کنار نام بارسا مطرح شده، کیه‌زا است که دیگر جایی در یوونتوس ندارد و باید هرچه زودتر این باشگاه را ترک کند اما در حالی که این روزها صحبت از مذاکرات بارسا با ایجنت کیه‌زا مطرح شده، در انگلیس خبر از انتقال احتمالی او به چلسی داده‌اند.

چلسی دست بردار نیست و می‌خواهد به خرید بازیکن ادامه دهد. به گزارش روزنامه انگلیسی سان، چلسی در صورت جدایی استرلینگ و عدم توافق با اوسیمن، خرید کیه‌زا را در دستور کار خود قرار خواهد داد. تیم لندنی او را یک انتقال ارزان و کم خطر می‌داند و مذاکرات ابتدایی نیز شروع شده است. مانعی که بارسلونا تصورش را نمی‌کرد چون چلسی همین حالا بیش از 40 بازیکن در فهرست دارد و بیش از 240 میلیون یورو برای خرید بازیکن نیز هزینه کرده است.

دیدگاه‌ها