کد خبر : 2064776 | 04 شهریور 1403 ساعت 16:07 | 38.1K بازدید | 32 دیدگاه

دلیل وجود حشره‌ ناشناخته در ورزشگاه مشهد!

سازمان مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی راز حشره‌های ناشناخته در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را اعلام کرد.

دلیل وجود حشره‌ ناشناخته در ورزشگاه مشهد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار ذوب‌آهن و هوادار در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد و بعد از مدتی طولانی این ورزشگاه مدرن در لیگ برتر ایران میزبانی کرد.

علاوه بر انتقادهایی که از وضعیت چمن ورزشگاه امام رضا (ع) صورت گرفته، یک اتفاق عجیب نیز در جریان بازی ذوب‌آهن و هوادار رخ داد که به وجود حشره‌های عجیب و ناشناخته با حجم زیاد در ورزشگاه برمی‌گشت.

حالا با گذشت دو روز از بازی ذوب‌آهن و هوادار این حشرات شناسایی شده و دلیل حضورشان در ورزشگاه امام رضا (ع) نیز اعلام شده است.

2071744

سیدرضا عباسی نیشابوری، مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ورود حشره‌ای به نام «سِنَک» به مشهد را تایید و اعلام کرد که این حشره در سراسر شهر در حال پخش شدن است. او گفت: «طبق بررسی‌های اولیه که هنوز نتایج آن قطعی نیست حشره سِنَک از طرف ترکمنستان به دلیل وزش باد روزهای گذشته به سمت ایران آمده و طبق شنیده‌ها حدود بیست و پنج روز قبل در ترکمنستان این حشره طغیان کرده و سم‌پاشی انجام شده است اما باد باعث شده به سمت کشور ما حرکت کنند.»

او افزود: «در مشهد هنوز اقدام خاصی انجام نشده، در حال رصد شرایط هستیم تا اقدامات لازم شود و اگر نیاز است که سم‌پاشی شود یا در مزارع و مراتع جلوی این حشره را بگیریم. به زودی هماهنگی‌های لازم را انجام خواهیم داد.»

عباسی تأکید کرد: «این حشره طبق اعلام کارشناسان آسیبی به بدن نمی‌رساند و فقط بحث روانی آن مطرح است که در تعداد زیاد مسئله ایجاد می‌کند که پیگیری لازم در این مورد در دست اقدام است.»

دیدگاه‌ها