کد خبر : 2064768 | 04 شهریور 1403 ساعت 15:36 | 50.5K بازدید | 64 دیدگاه

یک نفر به آقای گل پاس طلایی بدهد

علیپور برای نیمکت‌نشینی به پرسپولیس نیامده

سرمربی اسپانیایی در یکی از تصمیمات جالب توجه خود در بازی با تراکتور، علی علیپور را نیمکت‌نشین کرده و فرصت چندانی به این مهاجم برای خودنمایی در هفته دوم نداد.

علیپور برای نیمکت‌نشینی به پرسپولیس نیامده

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور بعد از چهار سال دوری از پرسپولیس در پنجره تابستانی به این تیم بازگشت و با پیراهن شماره 9 اهداف جدیدی را دنبال می‌کند.

آقای گل اسبق پرسپولیس که در اولین بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن چندان در موقعیت ایده‌آل گلزنی قرار نگرفت و با پاسی طلایی برای به خطر انداختن دروازه حریف مواجه نشد، امیدوار بود این فرصت برابر تراکتور و علیرضا بیرانوند نصیب وی شود.

با این حال گاریدو در یکی از تصمیمات عجیب و جالب توجه خود در این بازی علی علیپور را نیمکت‌نشین کرد تا تیمش را با چینش جدیدی برابر حریف قرار دهد. چینشی که عبور از مهاجم مدعی این فصل سرخ‌ها بود و در نهایت بعد از اینکه آنها از حریف عقب افتادند در شرایط 10 نفره علیپور به میدان فراخوانده شد.

2061608

علیپور اما نمی‌خواهد مهاجم نیمکت‌نشین پرسپولیس و گاریدو محسوب شود و اهداف بزرگتری را در ذهن دنبال می‌کند. مهاجمی که در انتظار پاسی طلایی از سوی هم‌تیمی‌هایش است تا اولین جشن گل خود را با پیراهن شماره 9 این تیم برپا کند.

باید دید در بازی با فولاد خوزستان که از سازمان دفاعی مناسب تحت تدابیر یحیی گل‌محمدی برخوردار شده، کدام بازیکن پرسپولیس قادر خواهد بود طلسم علیپور را بشکند و او را به اولین گل فصل در این تیم نزدیک کند.

دیدگاه‌ها