کد خبر : 2064767 | 04 شهریور 1403 ساعت 15:38 | 26.9K بازدید | 16 دیدگاه

سرنوشت تلخ ستاره سابق اینتر

خرید پرسروصدای پاریس، مهره نامطلوب شد!

میلان اشکرینیار که فصل گذشته یک انتقال بزرگ محسوب می‌شد، حالا با بازیکنان مازاد پی اس جی تمرین می‌کند و در دسته نامطلوب‌ها قرار گرفته است.

خرید پرسروصدای پاریس، مهره نامطلوب شد!

به گزارش "ورزش سه"، میلان اشکرینیار جایی در ایده‌های لوئیز انریکه ندارد و باشگاه در تلاش است تا راهی برای انتقال او در بازار پیدا کند. مانع اصلی، دستمزد بالا و قابل توجه او است.

اشکرینیار بر خلاف تصورات، حالا در فهرست خروجی پی اس جی قرار دارد و باشگاه تلاش خواهد کرد تا قبل از پایان بازار در 30 آگوست، راهی برای فروش او پیدا کند. پیش‌بینی می‌شود که این عملیات پیچیده باشد، عمدتاً به دلیل دستمزد بالای 12 میلیون ناخالص این بازیکن اسلواک، اما انریکه به او گفته است که اگر بماند، جایی در ترکیب ثابت نخواهد داشت و باید برای یک فصل سکونشینی آماده باشد.

1905754

پیام سرمربی اسپانیایی واضح است: بازیکنانی که باانگیزه نیستند برای پاری سن ژرمن بازی نخواهند کرد. اشکرینیار که فصل گذشته به عنوان یکی از خریدهای بزرگ و پر سروصدای پاریسی‌ها و برای تقویت خط دفاعی به تیم ملحق شد، به‌طور کامل از برنامه‌های انریکه ناپدید شده است. جمعه گذشته او با تصمیم مربی از تیم کنار گذاشته شد، به این معنی که بیش از هر زمان دیگری از پاری سن ژرمن دور شده و تبدیل به یک بازیکن "نامطلوب" شده است. این لقبی است که به بازیکنان کنار گذاشته شده در فرانسه می‌دهند.

حال باید مشخص شود که آیا تیمی وجود دارد که بخواهد دستمزدی مشابه آنچه او در PSG دریافت می‌کند، پیشنهاد دهد یا خیر. خرید 40 میلیون یورویی ویلیام پاچو یکی دیگر از پیام‌های واضح پی اس جی به اشکرینیار بود. پاچو در همان پستی بازی می‌کند که اشکرینیار بازی می‌کند.

اشکرینیار به‌عنوان جانشین راموس به پاریس رفت و تبدیل به یک راموس دیگر برای این تیم شد. چهار ماه اول او در پایتخت فرانسه فوق‌العاده بود اما مصدومیت در سوپرجام فرانسه مقابل تولوز در 3 ژانویه شرایط او را در پاریس به کلی تغییر داد.

پس از این اتفاق ناگوار، اشکرینیار به‌طور کامل از برنامه‌های لوئیس انریکه ناپدید شد و او لوکاس برالدو را به عنوان مدافع مرکزی انتخاب کرد. او هیچ بازی لیگ قهرمانان را از مرحله یک هشتم نهایی به بعد از ابتدا شروع نکرد و حالا پس از کنار گذاشته شدن از برنامه‌های انریکه، اگر نمی‌خواهد تمام فصل روی نیمکت یا سکوها بماند، باید به دنبال انتقال به باشگاهی دیگر باشد.

دیدگاه‌ها