کد خبر : 2064764 | 04 شهریور 1403 ساعت 15:13 | 95K بازدید | 89 دیدگاه

کانسلو دورتر از بارسا

انتقال غیرممکن: بارسلونا به الهلال باخت

کار بارسا برای جذب ژوائو کانسلو بسیار دشوار شده و نبرد برای جذب این مدافع پرتغالی را به الهلال خواهد باخت.

انتقال غیرممکن: بارسلونا به الهلال باخت

به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو امروز نوشت که منچسترسیتی برای فروش ستاره پرتغالی بسیار سخت می‌گیرد و این بازیکن برای حل آینده‌اش عجله دارد. باشگاه انگلیسی خواهان یک بند خرید اجباری بالاست که الهلال عربستان آن را بدون مشکل می‌پردازد ولی پرداختش برای بارسا ممکن نیست.

به این ترتیب بازگشت ژوائو کانسلو برای بارسا بسیار پیچیده شده است. مدافع کناری پرتغالی گزینه اول مدیریت ورزشی و هانسی فلیک برای تقویت جناح راست تیم است اما بازگشت او احتمالا ممکن نیست.

2061079

فصل گذشته او در آخرین روز بازار به صورت قرضی و بدون هیچ بند خرید از سیتی به بارسا پیوست. بارسا می‌خواست این حرکت را امسال هم تکرار کند اما این‌بار منچسترسیتی کاملا مخالف بود.

بارسا گزینه بند خرید را می‌پذیرد اما نه به شکل اجباری و اینکه بالا نیز نباشد، در حالی که مدیران باشگاه انگلیسی می‌خواهند سرمایه‌گذاری بزرگی را که در سال 2019 روی کانسلو انجام دادند، پس بگیرند. کانسلو تا 2027 قرارداد دارد و سیتی برای او 35 میلیون یورو می‌خواهد. رقمی که الهلال به راحتی آن را پرداخت می‌کند و به این ترتیب بارسلونا نبرد را خواهد باخت.

اگرچه کانسلو بازگشت به بارسا را ​​در اولویت قرار داده اما در حال حاضر  بارسا نه اراده و نه توانایی مالی برای خرید او و قبول شرایط سیتی را ندارد.

دیدگاه‌ها