کد خبر : 2064763 | 04 شهریور 1403 ساعت 15:10 | 12.3K بازدید | 65 دیدگاه

اسدی و دوری عجیب از گلزنی در سپاهان

مهاجم گران‌قیمت سپاهانی‌ها در دومین بازی فصل نیز از گلزنی ناکام ماند تا مورایس برای اجرای برنامه‌هایش خیلی زود دست به تعویض وی بزند.

اسدی و دوری عجیب از گلزنی در سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی که بعد از درخشش زیر نظر پاکو خمس در تراکتور به عنوان مهاجم، طی دو فصل گذشته جزء مدعیان اصلی آقای گلی بود و این عنوان را به شهریار مغانلو واگذار کرده بود، در این فصل هنوز برای ثبت اولین گل خود ناکام مانده است.

هافبک دفاعی اسبق فوتبال ایران که با حضور در پست مهاجم دوباره شکوفا شده بود، به نظر می‌رسد در غیاب شهریار مغانلو انگیزه‌های گلزنی خود را برای رقابت از دست داده است و ناکامی در گلزنی باعث شده تا مورایس در دو بازی اخیر دست به تعویض وی بزند.

2024847

رضا اسدی که در تراکتور به عنوان گلزن اول تبریزی‌ها معرفی شد، در ادامه با قراردادی جالب توجه پیراهن سپاهان را بر تن کرد و در فصل گذشته نیز توانست گل‌های جالب توجهی را به ثمر برساند.

با این حال فصل جدید برای او هنوز با خوشحالی گل همراه نبود و بعد از تعویض در بازی اول در اواسط نیمه دوم، این اتفاق برایش در جدال با خیبر خرم‌آباد نیز تکرار شد و باید دید اکنون مقابل شمس آذر چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و با درخشش جواد آقایی‌پور و گلزنی این مهاجم که در بازی آخر جانشین وی شده بود، مورایس چه برنامه‌ای خواهد داشت و آیا بار دیگر به وی فرصت خواهد داد یا شرایط متفاوتی را پیش روی رضا اسدی قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها