کد خبر : 2064760 | 04 شهریور 1403 ساعت 15:05 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

نقش شاگرد سابق ویوویچ در یک‌ انتقال مهم

سرمربی سابق ایران روی‌ نیمکت قطری‌ها نشست

وسلین ویوویچ با حمایت‌‌های شاگرد سابق خود بر نیمکت تیم ملی هندبال قطر تکیه زد.

سرمربی سابق ایران روی‌ نیمکت قطری‌ها نشست

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی هندبال مردان قطر که سابقه قهرمانی در آسیا، حضور در المپیک و نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه دارد. پس از سال‌ها با "والری ریورا" سرمربی اسپانیایی قطع همکاری کرد و در روزهای اخیر "وسلین ویوویچ" مربی مونته نگرویی هندبال که پیش از این سرمربی تیم ملی ایران بود را به خدمت گرفت.

"یوسف معلم" یک هندبالیست‌ قطری است که سابقه بازی در تیم ملی این کشور را نیز در کارنامه دارد. اوکه در کشور قطر نیز فروشگاه لوازم ورزشی لوکس دارد. در پست دروازه‌بانی هندبال در دوران جوانی برای تیم ملی کشورش بازی می‌کرد، زمانی که وسلین ویوویچ سرمربی تیم باشگاهی السد قطر بود یوسف را خیلی دوست داشت و همیشه او را در چهارچوب دروازه قرار می‌داد.

این رفاقت وسلین و یوسف سال‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه یوسف معلم مدتی قبل سمت سرپرستی تیم ملی هندبال بزرگسالان قطر را برعهده گرفت‌.

2072629
2072630

او باتوجه به ارتباط صمیمی که با رئیس فدراسیون هندبال قطر دارد و همگی می‌دانید پس از سرمربی در تورنمنت‌های بین‌المللی نفر دوم تیم پس از سرمربی سرپرست تیم اسن که گزارشات نتایج و ... به فدراسیون مربوطه ارائه می‌دهد . بالاخره پس از روزها مذاکره، رایزنی، صحبت و تلاش یوسف توانست مربی اسبق باشگاهی خود را به نیمکت تیم ملی برساند تا قطر و وسلین به توافق نهایی رسیدند.

یوسف معلم با این کار معرفت خود را به ویوویچ بار دیگر ثابت کرد و نشان داد قدردان تمام محبت‌های است که این مربی در زمان بازی به او داشته است.

البته داستان حضور وسلین وویوویچ پس از ناکامی قطر در انتخابی المپیک و از دست دادن سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ استارت خورد و شکست این تیم مقابل ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی بحرین باعث شد سرپرست فعلی تیم ملی قطر یعنی همان یوسف معلم راه حضور وسلین را هموار کند و با کانال زدن و رایزنی حضور او را در کشورش فراهم کند و در کنفراس مطبوعاتی و معرفی وسلین به سمت سرمربی تیم ملی قطر او خوشحال و خندان در کنار وی قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها