کد خبر : 2064758 | 04 شهریور 1403 ساعت 14:58 | 27.9K بازدید | 31 دیدگاه

رونمایی از قهرمان اروپا در تست‌ پزشکی آرسنال

میکل مرینو، هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا، تست‌های پزشکی آرسنال را با موفقیت پشت سر گذاشت.

رونمایی از قهرمان اروپا در تست‌ پزشکی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، میکل مرینو تست‌های پزشکی آرسنال را پشت سر گذاشت و با جدایی از رئال سوسیه‌داد آماده امضای قراردادی به ارزش 39 میلیون یورو می‌شود. او بلافاصله پس از قهرمانی با اسپانیا در یورو 2024 مورد توجه میکل آرتتا قرار گرفت.

در هفته اخیر آرسنال به دنبال تقویت خط میانی تیم تحت هدایت میکل آرتتا، پس از مذاکراتی طولانی به طور رسمی با باشگاه اسپانیایی به توافق رسید و مرینو راهی انگلیس شد.

امروز فابریتزیو رومانو تایید کرد که قرارداد مرینو و آرسنال به زودی امضا می‌شود. او در ایکس نوشت: "میکل مرینو تست‌های پزشکی خود را به عنوان بازیکن جدید آرسنال تکمیل کرد و باشگاه‌ها در حال تبادل اسناد برای تکمیل قرارداد هستند."

2071686

اکنون پیش‌بینی می‌شود که به زودی مرینو قراردادی را تا ژوئن 2028 با امکان تمدید برای یک سال دیگر به صورت خودکار امضا کند.

در صورت تکمیل این قرارداد، مرینو سومین خرید قطعی آرسنال در این تابستان خواهد بود. پیش از او توپ‌چی‌‌ها داوید رایا را از برنتفورد و ریکاردو کالافیوری را از بولونیا به مبلغ 47 میلیون یورو به خدمت گرفتند.

مدیران نقل و انتقالات در باشگاه شمال لندنی مایل به جذب یک هافبک دیگر در تابستان امسال بودند و ادو به عنوان مدیر ورزشی آرسنال این هفته در اسپانیا بود تا به توافق برسد.

این در حالی است که به نظر می‌رسد فابیو ویه‌را در روزهای آینده به صورت قرضی آرسنال را ترک کند و به پورتو برگردد. ویه‌را علی‌رغم پیوستن به آرسنال با قراردادی 35 میلیون یورویی در سال 2022، برای تاثیرگذاری در تیم آرتتا تلاش زیادی کرده اما و در لیست توپ‌چی‌ها برای پیروزی 2-0 آن‌ها مقابل استون ویلا حضور نداشت.

دیدگاه‌ها