کد خبر : 2064757 | 04 شهریور 1403 ساعت 14:56 | 24.2K بازدید | 33 دیدگاه

مهدی عبدی آماده برای حضور در جدال با تیم موردعلاقه

مهاجم تازه به خدمت گرفته شده تراکتور امیدوار است در هفته سوم و جدال با هوادار تهران شانس همراهی و حضور در ترکیب تیمش را به دست بیاورد.

مهدی عبدی آماده برای حضور در جدال با تیم موردعلاقه

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی طی دو فصل اخیر سرنوشت عجیبی را دنبال کرده است. بعد از اینکه به صورت قرضی راهی تراکتور شد توانست با پیراهن این تیم شش گل به ثمر برساند و شانس بازگشت دوباره به تیم پرسپولیس را برای خود افزایش دهد.

با این حال علی‌رغم حضور در تمرینات پیش فصل و دو بازی تدارکاتی این تیم که با گلزنی‌اش نیز همراه بود، ناگهان در مسیر خروج قرار گرفت و با حضور در باشگاه توافق برای جدایی را دنبال کرد.

2067281

عبدی بار دیگر به تراکتور برگشت تا در رقابت با مهاجمان تیم دراگان اسکوچیچ که به نمایش تهاجمی نیز علاقه‌مند است، شانس درخشش دوباره را برای خود افزایش دهد.

او البته برای بازی حیثیتی هفته دوم مقابل پرسپولیس از این مربی کروات شانس رویارویی با گاریدو را به دست نیاورد. با این حال عبدی که سابقه موفقی در تقابل چند فصل اخیر برابر هوادار تهران در کارنامه دارد، چشم‌انتظار فرصت از سوی دراگان است تا بار دیگر شم گلزنی خود را به رخ بکشد و باید دید این فرصت این هفته نصیب او خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها