کد خبر : 2064755 | 04 شهریور 1403 ساعت 14:56 | 28.6K بازدید | 26 دیدگاه

باشگاه اول نظر من را خواست

آلیسون: خودم به لیورپول گفتم یک گلر جدید بخر!

آلیسون بکر از اینکه لیورپول به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید است، دلخور نیست و اقدام باشگاه را منطقی می‌داند.

آلیسون: خودم به لیورپول گفتم یک گلر جدید بخر!

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان برزیلی توضیح داد که منطقی است باشگاه برای آینده آماده شود زیرا او نمی‌تواند برای همیشه از دروازه قرمزها دفاع کند.

مذاکرات والنسیا و لیورپول برای انتقال 40 میلیون یورویی مامارداشویلی به عنوان گلر جدید قرمزها ادامه دارد. با این حال، این یک عملیات استراتژیک توسط انگلیسی‌هاست و نوعی فکر کردن به آینده، زیرا در حال حاضر آلیسون همچنان گزینه شماره یک آنها محسوب می‌شود. ایده لیورپول این است که گلر گرجی را به خدمت بگیرد و او را به والنسیا قرض بدهد.

2072625

در مواجهه با این شرایط، آلیسون گفت که موقعیت باشگاه را درک می‌کند: «باشگاه باید برای آینده آماده شود چون قرار نیست من تا ابد اینجا بمانم. من کم کم دارم پیر می‌شوم! البته برای یک دروازه‌بان من هنوز جوان هستم و انرژی زیادی دارم. من هنوز چیزهای زیادی برای عرضه به این باشگاه دارم و می‌خواهم تا آخرین نفس برای لیورپول بجنگنم.»

آلیسون ادامه داد: «لیورپول در مورد مامارداشویلی به من گفت و این ایده خوبی به نظر می‌رسید. من آن را قبل از انتشار در رسانه‌های اجتماعی می‌دانستم و این یک پیام خوب برای من است زیرا باشگاه به نظر من اهمیت می‌دهد. من هم در پاسخ گفتم که مشکلی نیست.»

دیدگاه‌ها