کد خبر : 2064753 | 04 شهریور 1403 ساعت 14:54 | 3.3K بازدید | 4 دیدگاه

در شمس آذر کاپیتان‌ها گلزن می‌شوند

بعد از جدایی کاپیتان فصل گذشته شمس آذر به مقصد فولاد خوزستان، اکنون کاپیتان جدید سبزپوشان نیز در نقش گلزن ظاهر شده است.

در شمس آذر کاپیتان‌ها گلزن می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر بعد از نمایش قابل قبول در هفته اول و جدال با استقلال که البته با شکست شاگردان سعید دقیقی همراه بود، از امیدواری زیادی برخوردار بود که چادرملو را شکست داده و به اولین برد فصل جدید خود دست یابد.

آنها که در تهران برابر چادرملو قرار گرفته بودند، تا دقیقه 66 نیز به این هدف نزدیک شده بودند اما 10 نفره شدن کار دست سعید دقیقی و تیمش داد و در نهایت با تساوی در این جدال کار را پایان دادند.

مهدی محمدی کاپیتان بااخلاق شمس آذر زننده تک گل قزوینی‌ها در این بازی بود. او با جای‌گیری مناسب خود توانست ارسال آزادمنش را به گل اول این بازی تبدیل کند. هرچند این گل دقایقی بعد از سوی حریف جواب داده شد و دو تیم به یک امتیاز این بازی رضایت دادند.

در فصل گذشته پوریا سرآبادانی هافبک شمس آذر که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو داشت به عنوان برترین گلزن فصل سبزپوشان شناخته شد و در ادامه هم راهی فولاد خوزستان شد تا چالش جدیدی را دنبال کند.

در این فصل هم مهدی محمدی که از لیگ دسته پایین در جمع شمس آذری‌ها حضور دارد بازوبند کاپیتانی را در اختیار گرفته و زننده دومین گل فصل قزوینی‌ها لقب گرفت. محمدی البته به عنوان مدافع میانی کار سختی برای اینکه همانند سرآبادانی برترین گلزن این تیم لقب گیرد خواهد داشت اما به نظر می‌رسد بازوبند کاپیتانی برای شمس‌آذری‌ها خوش یمن است و آنها را به عنوان گلزن تیم معرفی می‌کند.

دیدگاه‌ها