کد خبر : 2064747 | 04 شهریور 1403 ساعت 14:29 | 11.5K بازدید | 6 دیدگاه

شوخی جالب با ستاره تمام‌نشدنی دنیای والیبال

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال آلمان به تمجید از مربی و هم‌تیمی سابق خود پرداخت.

شوخی جالب با ستاره تمام‌نشدنی دنیای والیبال

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنانی که فصل ملی را به پایان رسانده‌اند، کم‌کم به باشگاه‌های خود اضافه می‌شوند. لوکاس کامپا، پاسور سابق تیم ملی والیبال آلمان که در تیم گدانسک لهستان حضور دارد، به تمجید از سرمربی تیم ملی والیبال آلمان و همچنین هم‌بازی خود گئورگی گروزر پرداخت.

لوکاس کامپا، که آخرین بازی دوران ملی خود را در برابر فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک انجام داد، در مصاحبه‌ای با خبرنگار لهستانی به تمجید از میخاییل وینیارسکی، سرمربی تیم ملی والیبال آلمان پرداخت و گفت: "یادم هست وقتی رئیس فدراسیون آلمان با من تماس گرفت و پرسید چه کسی برای هدایت آلمان خوب است، بلافاصله اسم «وینیارسکی» را بردم. من می‌توانم از حضور وینیارسکی در سه سال گذشته در تیم ملی والیبال آلمان مدت‌ها صحبت و تعریف کنم."

کامپا همچنین از گئورگی گروزر، هم‌بازی سابق خود در تیم ملی والیبال آلمان، نیز تعریف کرد و گفت: "با او همه چیز ممکن است، او شگفت‌انگیز است. او تقریباً ۴۰ سال دارد، بلند شدن از رخت‌خواب در آن سن سخت است، ولی او مانند اوبلیکس (یک شخصیت کارتونی) می‌پرد. خوب، شاید گروزر کمی نسبت به اوبلیکس لاغرتر باشد (با خنده)."

لوکاس کامپا، گرچه از تیم ملی والیبال آلمان خداحافظی کرده است، اما قصد ندارد از مسابقات باشگاهی نیز خداحافظی کند و می‌خواهد حالا حالاها به بازی کردن ادامه دهد. او برای این موضوع از یک ضرب‌المثل لهستانی استفاده می‌کند که می‌گوید: "زندگی از چهل سالگی تازه شروع می‌شود."

دیدگاه‌ها