کد خبر : 2064746 | 04 شهریور 1403 ساعت 14:24 | 13.2K بازدید | 35 دیدگاه

تیاگو موتا: فقط بازیکنان قوی‌ به یوونتوس می‌آیند

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، در نشست خبری پیش از بازی با هلاس ورونا از نیکو گونزالس و فرانسیسکو کونسیسائو به عنوان بازیکنان جدیدش تمجید کرد.

تیاگو موتا: فقط بازیکنان قوی‌ به یوونتوس می‌آیند

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو موتا در نشست خبری خود در آستانه دیدار مقابل هلاس ورونا، درباره نیکو گونزالس و فرانسیسکو کونسیسائو، بازیکنانی که قرار است توسط بیانکونری به صورت رسمی معرفی شوند، صحبت کرد.

موتا درمورد این دو بازیکن گفت: "آن‌ها بازیکنان قدرتمندی هستند و به همین دلیل به تیم ما خواهند آمد. همه بازیکنانی که می‌آیند به ما کمک می‌کنند که تا آخر رقابتی باشیم. این قضیه همچنین درباره کسانی است که از قبل اینجا هستند و کسانی که بعداً خواهند آمد."

آیا انتظار هدیه دیگری برای تولد خود دارید؟

من گفتم که ما در بازار خیلی خوب کار می‌کنیم تا یک تیم رقابتی بسازیم و شما این را دیده‌اید. ما به ورونا فکر می‌کنیم، روی این موضوع تمرکز کرده‌ایم.

2072608

پی‌یر کالولو را بهتر است در سمت راست بازی بدهید یا به عنوان یک مدافع میانی؟

من وضعیت او را خیلی خوب می‌بینم و به خوبی در گروه ادغام شده است. می‌تواند به عنوان یک مدافع میانی و به عنوان یک مدافع کناری مانند زمان حضورش در میلان برای ما بازی کند.

تیم به چه چیزی برای تکمیل شدن نیاز دارد؟

من خوش شانسم که بازیکنانی با ویژگی‌های متفاوت در تیم خود دارم. همه شانس یکسانی برای بازی دارند و احساس می‌کنم یک مربی خوش شانس هستم.

فردا در زمین انتظار چه چیزی را داری؟

هر بازی داستان متفاوتی دارد. ما در خانه مقابل کومو بازی کردیم و خوب بازی کردیم. انتظار دارم فردا داستان متفاوتی داشته باشیم، باید برای همه چیز آماده و متمرکز باشیم. ما همیشه بهترین بازی خود را به عنوان یک تیم انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ها