کد خبر : 2064739 | 04 شهریور 1403 ساعت 13:46 | 26.1K بازدید | 24 دیدگاه

حرکت عجیب ستاره پرتغالی

هیس به هواداران: لیائو به خودش شلیک کرد!

رافائل لیائو با هیس دادن به هواداران خودی موجی از مخالفت‌ها و نظرات منفی علیه خود را ایجاد کرده است.

هیس به هواداران: لیائو به خودش شلیک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی شب گذشته میلان برابر پارما که روسونری با نتیجه 2-1 شکست خورد، رافائل لیائو چند حرکت منفی به سمت سکوها انجام داد و با میلانی‌های حاضر در ورزشگاه انیو تاردینی دچار تنش شد. او صبح امروز در شبکه‌های اجتماعی درباره اتفاقات رخ داده توضیح داد.

نمایش بد در پارما و شکست غیرمنتظره، باعث ایجاد جنجال و تنش در میلان شده است.

2072591

حرکت عجیب لیائو خطاب به هواداران میلان درست بعد از ثبت گل مساوی توسط پولیشیچ بازتاب زیادی داشت. بازیکنان در حال جشن گرفتن گل بودند ولی لیائو با هواداران درگیر شده بود. او رو به سکوها و به هواداران میلان هیس نشان داد.

2072593

لیائو سپس با انتشار یک استوری در اینستاگرام در این رابطه توضیح داد: «این ژست هرگز خطاب به کوروا سود (هواداران همیشه مستقر در ضلع جنوبی سن سیرو) نبوده و نخواهد بود، که در سخت‌ترین لحظاتم از من حمایت کرده‌اند. آنها شاید تنها هواداران واقعی هستند که در شرایط سخت ما را همراهی می‌کنند. این حرکت برای آن دسته‌ای بود که وقتی عقب بودیم، شعار منفی می‌دادند. هیچ بازیکنی از میلان وارد زمین نمی‌شود تا عمدا بد بازی کند. ما از ابتدا تا انتهای هر بازی برای این پیراهن جان می‌دهیم. من مانند همیشه به این شکل بازی ادامه خواهم داد و این چیزی است که من را متفاوت می‌کند، من روش بازی خود را تغییر نمی‌دهم. بازی دیروز تمام شد، حالا وقت آن است که روی نبرد بعدی تمرکز کنیم. کوروا سود، من همیشه با شما هستم.»

2072592

دیدگاه‌ها