کد خبر : 2064738 | 04 شهریور 1403 ساعت 13:50 | 11.8K بازدید | 34 دیدگاه

لوتار ماتئوس:

کین 36 گل نزند هم بایرن این فصل قهرمان می‌شود

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، می‌گوید بایرن با حضور ونسان کمپانی شانس اصلی قهرمانی فصل جدید بوندس‌لیگا است.

کین 36 گل نزند هم بایرن این فصل قهرمان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس می‌گوید حتی اگر هری کین مانند فصل گذشته گل نزند، بایرن مونیخ می‌تواند در این فصل عنوان قهرمانی را کسب کند.

با وجود به ثمر رساندن 36 گل در اولین فصل حضور در بایرن، هری کین جامی کسب نکرد چون بایرن در رده سوم جدول قرار گرفت و با 18 امتیاز کمتر، شاهد قهرمانی بایرلورکوزن بود.

این مهاجم انگلیسی این فصل ونسان کمپانی را به عنوان سرمربی جدید در بایرن دارد و سرمربی سابق برنلی امیدوار است که باواریایی‌ها را به قله فوتبال آلمان بازگرداند.

بایرن در تابستان خریدهای قابل توجهی انجام داده، ژوائو پالینیا برای تقویت خط میانی و مایکل اولیسه برای تقویت خط حمله جذب شده‌اند و می‌توانند به هری کین کمک کنند.

2072597

این بایرن با ظاهر جدید باعث شده ماتئوس مطمئن باشد که علی‌رغم نتایج فصل گذشته همراه توماس توخل، بایرن این فصل می‌تواند قهرمان شود.

ماتئوس به بی بی سی اسپورت گفت: "فکر نمی‌کنم هری کین دوباره 36 گل بزند اما شاید نیازی هم به این کار نداشته باشد. او امسال با یک مربی جدید، با یک تیم جدید، روحیه و انگیزه جدیدی خواهد داشت.

بایرلورکوزن و بایرن مونیخ از نظر من شانس‌های قهرمانی هستند. من هر دو را در یک سطح می‌بینم اما این احساس را دارم که بایرن مونیخ قهرمان خواهد شد."

دیدگاه‌ها