کد خبر : 2064736 | 04 شهریور 1403 ساعت 13:36 | 5.9K بازدید | 6 دیدگاه

همه به استقبال اولین مسابقه خاتون؛

امروز فقط فوتبال زنان: قهرمان ایران وارد می‌شود!

کمتر از دو ساعت دیگر برای اولین‌بار به طور رسمی مسابقات لیگ قهرمانان زنان آسیا آغاز می‌شود و خاتون بم تنها نماینده ایران در این رقابت‌هاست.

امروز فقط فوتبال زنان: قهرمان ایران وارد می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برگزاری سه دوره آزمایشی مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا، از ساعاتی دیگر برای نخستین‌بار مسابقات لیگ قهرمانان زنان آسیا با فرمت رسمی برگزار خواهد شد. خاتون بم، پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال زنان ایران، به عنوان تنها نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها حاضر است و از ساعت ۱۵:۳۰ امروز تلاش خواهد کرد تا مجوز صعود به دور گروهی را کسب کند.

خاتون در این مرحله از مسابقات، در گروه چهارم با قهرمان کشورهای بوتان و هنگ‌کنگ هم‌گروه است و برای صعود به مرحله گروهی و جمع ۱۲ تیم برتر آسیا، راهی جز صدرنشینی در گروه خود را نخواهد داشت.

ترکیب خاتون نسبت به مسابقات سال گذشته این تیم با چند تغییر مواجه است. مهم‌ترین غایبان خاتون در این مرحله، ابتدا ستاره فقید این تیم یعنی ملیکا محمدی است که در سانحه مرگ‌بار تصادف جانش را از دست داد. بهناز طاهرخانی هم به دلیل مجروح شدن در همان حادثه، همراه خاتون نیست و زهرا خواجوی، دیگر سرنشین آن خودرو نیز از خاتون جدا شده است تا ترکیب اصلی این تیم، بدون حضور سه ستاره سال‌های گذشته چیده شود. ضمن اینکه نگین زندی هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی خاتون در این مسابقه نخواهد بود. با این اوصاف خاتون نسبت به آخرین مسابقه آسیایی خود، حداقل چهار تغییر در ترکیب اصلی خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها