کد خبر : 2064733 | 04 شهریور 1403 ساعت 13:22 | 31.5K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره آرژانتینی، یاغی جدید فوتبال ایتالیا (عکس)

نیکو گونزالس، بازیکن فیورنتینا، در تست‌های پزشکی یوونتوس شرکت کرده و آماده معرفی تیم جدیدش است.

ستاره آرژانتینی، یاغی جدید فوتبال ایتالیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیکو گونزالس، وینگر فیورنتینا، وارد تورین شده تا تست‌های پزشکی یوونتوس را پشت سر بگذارد.

این ستاره آرژانتینی شب گذشته وارد تورین شده بود و صبح یکشنبه راهی مرکز پزشکی یووه شد تا تست‌های پزشکی تیم جدیدش را سپری کند.

او قرار است با انتقالی قرضی به یوونتوس برود و در این انتقال بند خریدی گنجانده نشده است. طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا و سایر رسانه‌های ایتالیایی، ارزش این انتقال 38 میلیون یورو است.

2072580

نیکو گونزالس از زمان پیوستن به فیورنتینا در سال 2021، طی 125 بازی 38 گل به ثمر رسانده است. او یکی از بازیکنان کلیدی فیورنتینا است که 19 پاس گل هم ارسال کرده است.

توانایی او در نفوذ از جناح چپ و غریزه گلزنی او، گونزالس را به خریدی استراتژیک برای یوونتوس تبدیل کرده است. بیانکونری‌ در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان قابل توجهی را جذب کرده است.

با این حرکت، او به هفتمین بازیکن یوونتوس در این بازار تابستانی تبدیل شد و به بازیکنانی مانند داگلاس لوئیز و خفران تورام پیوست. یووه امید دارد پس از گونزالس بتواند سرخیو کونسیسائو را به صورت قرضی از پورتو جذب کند.

یوونتوس و فیورنتینا بین باشگاه‌های ایتالیایی دشمنان قدیمی محسوب می‌شوند که همیشه انتقال بازیکنان بین این دو تیم حواشی زیادی دارد که در معروف‌ترین مثال آن هم می‌توان به روبرتو باجو افسانه‌‌ای اشاره کرد.

باجو در اواخر دهه 1980 به یووه رفت که به چهره جنجالی تبدیل شد و اکنون گونزالس هم همان مسیر را ادامه می‌دهد و احتمالا در دیدارهایی که بیانکونری‌‌ها در ورزشگاه فلورانس خواهند داشت، با واکنش منفی هواداران مواجه می‌شود.

دیدگاه‌ها