کد خبر : 2064730 | 04 شهریور 1403 ساعت 13:10 | 24.6K بازدید | 15 دیدگاه

جمله‌ای که فران به نیکو گفت

شوخی با نیکو ویلیامز قبل از پنالتی بیلبائو

فران تورس می‌دانست که نیکو در پنالتی زدن چندان مهارت ندارد و از او درخواست کرد پشت پنالتی در بازی شب گذشته قرار بگیرد.

شوخی با نیکو ویلیامز قبل از پنالتی بیلبائو

به گزارش "ورزش سه"، نیکو ویلیامز بعد از تابستانی پر هیاهو که به بارسا بسیار نزدیک هم شده بود بالاخره در اتلتیک ماند و دیشب با پیراهن شماره 10 این باشگاه مقابل بارسا به میدان هم رفت. نیکو در ابتدای بازی با سوت‌های اعتراضی نیز روبه‌رو شد ولی به تدریج هواداران بارسا هو کردن او را فراموش کردند.

نیکو در ابتدای بازی برخورد گرمی با بهترین دوستانش در بارسا، بالده، لامین یامال، فرمین و گاوی داشت و با آنها احوال‌پرسی محبت‌آمیزی کرد. برخورد او با پدری، فران یا اریک گارسیا هم دوستانه بود. او با هم تیمی سابقش اینیگو مارتینز هم شوخی می‌کرد.

2072576

اتفاقی حالب هم در جریان بازی رخ داد، درست زمانی که خیل مانسانو خطای کوبارسی روی برنگر را سوت زد و برای اتلتیک پنالتی گرفت. در حالی که همه منتظر نظر نهایی VAR بودند، دوریبن‌ها فران تورس را شکار کردند که به نیکو نزدیک می‌شود و به او می‌گوید: «پنالتی را خودت بزن.» نیکو نیز در واکنش لبخند زد.

احتمالا فران از تجربه بازی در تیم ملی اسپانیا می‌دانست که نیکو در پنالتی زدن مهارت زیادی ندارد و شانس خراب کردن پنالتی او بالاست. با این حال پنالتی زدن وظیفه نیکو نبود و مسئول این کار در اتلتیک، سانست بود که اشتباه هم نکرد و توانست گل مساوی را به ثمر برساند.

2072577

دیدگاه‌ها