کد خبر : 2064724 | 04 شهریور 1403 ساعت 12:47 | 5.6K بازدید | 55 دیدگاه

یان کریستین درسن:

مهم‌ترین هدف امسال بایرن قهرمانی بوندس‌لیگاست

یان کریستین دریسن، مدیرعامل بایرن مونیخ، می‌گوید مهم‌ترین هدف این فصل قهرمانی در بوندس‌لیگا است.

مهم‌ترین هدف امسال بایرن قهرمانی بوندس‌لیگاست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امید زیادی داشت که همراه توماس توخل عناوین قهرمانی در بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان را کسب کرده و در اروپا هم یکی از شانس‌های قهرمانی باشد.

برخلاف تصورات، عملکرد درخشان بایرلورکوزن با هدایت ژابی آلونسو موجب شد تا آن‌ها هم در بوندس‌لیگا و هم جام حذفی قهرمان شوند و تیم توخل در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ با شکست مقابل رئال حذف شد.

در شروع فصل جدید با هدایت ونسان کمپانی، یان کریستین دریسن به عنوان مدیرعامل بایرن مونیخ امیدوار است که آن‌ها در فصل جدید ابتدا قهرمانی بوندس‌لیگا را کسب کنند و به عناوین دیگری هم دست پیدا کنند.

2072564

دریسن در مصاحبه جدیدش درباره شانس میزبانی مونیخ در فینال چمپیونزلیگ عنوان کرد: "رویای بزرگی است. متاسفانه فینال 2012 لیگ قهرمانان مونیخ را باختیم. بعد از آن بازی همه‌جا ساکت شد. افراد زیادی در مونیخ برای هفته‌های زیادی بسیار ناراحت بودند و فضای شهر کاملا ساکت بود. به همین دلیل دوباره اینجا بودن رویای بزرگی است."

او درباره اهداف فصل جدید بایرن مونیخ عنوان کرد: "مهم‌ترین چیز برای شروع فصل جدید، بوندسلیگاست. این لیگ امسال بسیار جذاب است چون سال گذشته قهرمان نشدیم. می‌خواهیم امسال قهرمان شویم. هر چیزی که علاوه‌ بر آن کسب کنیم، یک پاداش اضافه است."

دیدگاه‌ها