کد خبر : 2064721 | 04 شهریور 1403 ساعت 12:36 | 31.2K بازدید | 14 دیدگاه

برخورد گرم با مربی آلمانی

نیکو در آغوش فلیک: تصویری که وایرال شد (عکس)

در پایان بازی بارسا و اتلتیک بیلبائو اتفاقی رخ داد که توجهات زیادی را به خود جلب کرد، خوش و بش گرم فلیک و نیکو ویلیامز.

نیکو در آغوش فلیک: تصویری که وایرال شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که خیل مانسانو سوت پایان بازی بین بارسا و اتلتیک را زد و پس از پایان یک مسابقه، که پربرخورد و هیجانی بود، همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و بازیکنان دو تیم که دقایقی قبل در زمین می‌جنگیدند، برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

هنگام خروج بازیکنان از زمین و در راه رختکن، هانسی فلیک و نیکو یکی از تصاویر ماندگار بازی را به یادگار گذاشتند، اگر نگوییم مهم‌ترین آن به دلیل هیاهویی که در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.

با وجود سروصدایی که انتقال احتمالی نیکو به بارسا در هفته‌های گذشته ایجاد کرده بود و در نهایت نیز منتفی شد، فلیک و نیکو برخورد گرمی داشتند. فلیک حتی ستاره بیلبائو را در آغوش هم گرفت و این تصاویر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

این برخورد تنها چند ثانیه بود و فلیک و نیکو چند کلمه نیز با هم رد و بدل کردند. در نهایت بازیکن اتلتیک با لبخندی بر لب از آنجا دور شد. نیکو که در ابتدای بازی در ورزشگاه هو شده بود، نمایش خوبی داشت و البته هواداران بارسا از اواسط بازی دیگر علیه او سوت نزدند.

2072559
2072557
2072558

طبیعی بود که از فلیک در نشست خبری بعد از بازی در این مورد سوال شود و او گفت: «در مورد چه چیزی با نیکو صحبت کردم؟ هیچی، من به او برای قهرمانی جام ملت‌های اروپا تبریک گفتم. همین.»

دیدگاه‌ها