کد خبر : 2064715 | 04 شهریور 1403 ساعت 12:04 | 29.4K بازدید | 37 دیدگاه

سکه شانس بار دیگر به فرشاد فرجی رو کرد

مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی اکنون بار دیگر مدافع مازنی این تیم را در برنامه‌های گاریدو قرار داده است.

سکه شانس بار دیگر به فرشاد فرجی رو کرد

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی که در اولین دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در فصل بیست و چهارم به عنوان مدافع میانی فیکس این تیم به میدان رفت، در تصمیم جالب توجه گاریدو برابر تراکتور نیمکت‌نشین شد و حتی در جریان بازی نیز فرصتی به دست نیاورد.

فرجی که مدعی است در فصل جدید اهداف جدیدی را در پرسپولیس دنبال می‌کند، اکنون در شرایطی که این هفته تیمش باید آماده دیدار با فولاد خوزستان شود، امیدوار است بتواند بار دیگر نظر سرمربی اسپانیایی را به خود جلب کند.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع سرخ‌ها برای تمرینات پیش رو در اختیار کادر فنی قرار ندارد و آنطور که خبر رسیده جدال با فولاد خوزستان را نیز به‌صورت قطعی از دست داده است. در چنین شرایطی اکنون گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان و فرشاد فرجی سه مدافع میانی در اختیار گاریدو محسوب می‌شوند و باید دید سرمربی اسپانیایی چه برنامه‌ای برای جدال با فولاد خوزستان در سر خواهد داشت.

او که تغییرات بزرگی را در ترکیب تیمش برای جدال با تراکتور نسبت به بازی اول شکل داده، احتمالا برای بازی مقابل فولاد خوزستان نیز تیمش را با شیوه جدیدی برابر یحیی گل‌محمدی چینش خواهد کرد و باید دید به اولین برد فصل خواهد رسید یا خیر.

فرجی نیز از انگیزه زیادی برای تقابل با فولاد خوزستان به عنوان تیم خواهان او در پنجره زمستانی برخوردار است، خصوصا اینکه روی نیمکت این تیم نیز یحیی گل‌محمدی حضور دارد که اعتقاد ویژه‌ای به این مدافع مازنی داشت و باید دید جنگ با دو ملی‌پوش باقی‌مانده در پست دفاع میانی را برنده خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها