کد خبر : 2064713 | 04 شهریور 1403 ساعت 12:01 | 9.7K بازدید | 80 دیدگاه

آقایی‌پور به دنبال حفظ کفش طلا در اصفهان

مهاجم گیلانی سپاهان اولین گل خود با پیراهن این تیم را مقابل تیمی به ثمر رساند که طی فصول اخیر در گلزنی به آن ناکام مانده بود.

آقایی‌پور به دنبال حفظ کفش طلا در اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، جواد آقایی‌پور که عملکرد موفقی در استقلال خوزستان چه در لیگ دسته اول و چه فصل گذشته در لیگ برتر به جا گذاشته بود، در تقابل با خیبر خرم‌آباد که یکی از رقبای اصلی آبی‌های خوزستانی در مسیر صعود محسوب می‌شد، ناکام مانده بود.

آقایی‌پور اما با درخشش در فصل گذشته و در ترکیب تیم استقلال خوزستان تمامی مدعیان لیگ را خواهان خود می‌دید و در نهایت با انتقالی جنجالی پیراهن سپاهان را بر تن کرد.

مهاجم جوان و ملی‌پوش سپاهان در شرایطی که طبق سایت‌های آماری در جدال اول خود با پیراهن این تیم مقابل شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان عملکرد خوبی به جا گذاشته بود، در نهایت اما با شکست و حذف طلایی‌پوشان جزء بازیکنانی قرار گرفت که مورد هجمه قرار گرفته بود.

آقایی‌پور البته با انگیزه و اهداف مشخصی پیراهن سپاهان را انتخاب کرده و تداوم حضور در تیم ملی و در ادامه لژیونر شدن جزء برنامه‌های این مهاجم جوان محسوب می‌شود که مانع از تسلیم شدن اوست. جایی که باعث شد در دومین هفته از لیگ برتر با گل دیدنی خود سپاهان را به بردی ارزشمند برساند و بار دیگر روحیه خود را نیز به دست بیاورد و آماده جدال این هفته تیمش مقابل شمس آذر شود.

باید دید آقایی‌پور قادر خواهد بود گلزنی‌اش را در ترکیب سپاهان تداوم بخشد و این‌بار هم طلایی‌پوشان را امیدوار به این موضوع کند که کفش طلا برای سومین فصل نیز از اصفهان خارج نشود یا خیر.

دیدگاه‌ها