کد خبر : 2064711 | 04 شهریور 1403 ساعت 11:55 | 9.3K بازدید | 71 دیدگاه

دلیل شادی جنون‌آمیز ساکت برابر آلومینیوم اراک

سرمربی نساجی قائمشهر در لحظات پایانی موفق شد با یک امتیاز از جدال با آلومینیوم اراک خارج شود تا سرمستانه آن را جشن بگیرد.

دلیل شادی جنون‌آمیز ساکت برابر آلومینیوم اراک

به گزارش "ورزش سه"، نساجی قائمشهر به اولین امتیاز خود در فصل جدید دست یافت و این در حالی بود که تنها ثانیه‌هایی به پایان بازی باقی مانده بود.

ساکت الهامی که در بازگشت به نیمکت نساجی برابر طلسم‌شکنی دو شکست فصل گذشته قائمشهری‌ها از امید زیادی برابر حریف برخوردار بود، در نهایت اما با گلی که عباس‌زاده به ثمر رساند، به یک امتیاز بسنده کرد. گلی که با تعویض‌های طلایی او و با ارسال محمدرضا حسینی و ضربه تمام کننده عباس‌زاده به ثبت رسید.

الهامی که طی فصول اخیر با پیروزی برابر آلومینیوم روی نیمکت تیم‌های مس رفسنجان و هوادار تهران، امیدوار به تکرار این اتفاق بود، در نهایت در 90 دقیقه سخت استادیوم امام خمینی به یک امتیاز رضایت داد تا این هدف را در بازی برگشت دنبال کند.

سرمربی نساجی اما بعد از گل تساوی تیمش شادی جالب توجهی داشت که کمتر از او در چنین موقعیت‌هایی شاهد بودیم. او که با قهرمانی روی نیمکت تراکتور و نساجی در جام حذفی، جزء مربیان پرافتخار فوتبال ایران محسوب می‌شود، در اتفاقی عجیب در طول دیدار با آلومینیوم بارها مورد هدف شعار سکوهای هواداری حریف مواجه شد تا در نهایت با تساوی در ثانیه پایانی بغض او بشکند و این‌چنین لبخند رضایت روی لبانش نقش ببندد. جایی که احتمالا گلایه اراکی‌ها مربوط به حافظه تاریخی آنها و شکست برابر ساکت الهامی و نساجی در جام حذفی و از دست رفتن قهرمانی دلیل این هجمه و شعار شدید علیه نیمکت نساجی باشد. دلیل آن هر چه باشد اما ساکت این‌بار هم از اراک دست خالی برنگشت و توانست اولین امتیاز فصل تیمش را نیز از آن خود کند.

دیدگاه‌ها