کد خبر : 2064708 | 04 شهریور 1403 ساعت 11:45 | 18.5K بازدید | 11 دیدگاه

عصبانیت اولرایش از انتقاد سرمربی گروترفورت

به‌زبان آوردن این حرف‌ها در عموم باورنکردنی است

اسون اولرایش، دروازه‌بان بایرن مونیخ، از انتقاد شدید مربی گروترفورت از دروازه جوان این تیم به شدت عصبانی شد.

به‌زبان آوردن این حرف‌ها در عموم باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر زورنیگر، سرمربی گروترفورت، پس از بازی لیگ دسته دوم بوندس‌لیگا مقابل پادربورن با اشتباه فاحش ناهوئل نول، دروازه‌بان 21 ساله، این بازیکن جوان را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

مربی گروتورفورت پس از بازی به اسکای گفت: "او نباید دوباره این اشتباه را تکرار کند، در غیر این صورت ایجنتش می‌تواند با من تماس بگیرد و بپرسد که چرا بازی نمی‌کند!"

برای اسون اولرایش، دروازه‌بان بایرن مونیخ، این اظهارات قابل قبول نبود و به صحبت‌های مربی تیم گروتر فورت واکنش نشان داد. اولرایش در اینستاگرام به ویدیویی از اسکای که صحبت‌های مربی گروتر فورت را منتشر کرده بود واکنش نشان داد و نوشت: "چنین اظهاراتی از سوی یک مربی در ملاء عام باورنکردنی است."

2072526

در دیدار مقابل پادربورن، گروترفورت با نتیجه 1-0 پیش بود. در دقیقه 81، نول مرتکب اشتباه مهمی شد و می‌‌خواست توپ را دفع کند، اما خیلی منتظر ماند. آدریانو گریمالدی، مهاجم پادربورن، به سرعت این توپ را دریافت کرد و از فاصله 15 متری به گل رسید تا نتیجه نهایی 1-1 شود.

چیزی که احتمالاً زورنیگر را به‌ویژه عصبانی کرد این بود که هفته‌ها به نول گفته بود، زیاد منتظر نماند اما دوباره توپ برای مدت زیادی جلوی پای او بود. زورنیگر به صراحت گفت: "من به‌طور کلی در مورد انتقاد از بازیکنانم بسیار محتاطم، اما این یک وضعیت غیرقابل قبول است."

نول قبل از شروع فصل از هوفنهایم به فورت قرض داده شد. او جانشین یوناس اوربیگ شده است. پس از سه بازی، این تیم اکنون 5 امتیاز دارد.

دیدگاه‌ها