کد خبر : 2064700 | 04 شهریور 1403 ساعت 10:35 | 4.5K بازدید | 4 دیدگاه

فرصت‌سوزی ذوبی‌ها ربیعی را کلافه کرد (عکس)

سرمربی ذوب‌آهن نسبت به فرصت‌سوزی شاگردانش در دیدار با هوادار بسیار ناراحت بود.

فرصت‌سوزی ذوبی‌ها ربیعی را کلافه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان در شرایطی مقابل هوادار تهران در مشهد به تساوی بدون گل دست یافت که بازیکنان این تیم موقعیت‌های زیادی را در طول 90 دقیقه از دست دادند.

سبزپوشان فوتبال اصفهان در هفته دوم لیگ برتر امیدوار به شکست هوادار و رساندن امتیازات خود به عدد 4 بودند؛ در این مسیر ذوبی‌ها اگرچه بازی خانگی خود را در مشهد برگزار کردند، تلاش زیادی انجام دادند اما در نهایت نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

آمار مسابقه ذوب‌آهن و هوادار به خوبی برتری نسبی شاگردان محمد ربیعی را در طول مسابقه نشان می‌دهد؛ مالکیت 67 درصدی توپ و ایجاد موقعیت گلزنی بیش از دو برابر حریف نشان از آن دارد که ذوبی‌ها برای کسب پیروزی تلاش زیادی کردند اما در نهایت آنها به هدف خود نرسیدند.

2072498

در جریان بازی روز جمعه بازیکنان ذوب‌آهن چندین موقعیت خوب گلزنی داشتند اما هر کدام از این فرصت‌ها به شکلی هدر رفت. در کنار کم‌دقتی بازیکنان ذوب‌آهن از عملکرد خوب آرشا شکوری دروازه‌بان جوان هوادار نیز نمی‌شود غافل شد.

موقعیت‌سوزی‌های بازیکنان ذوب‌آهن باعث ناراحتی و کلافگی محمد ربیعی سرمربی این تیم در کنار زمین شده بود؛ سرمربی ذوبی‌ها تلاش زیادی کرد تا با تغییرات در سیستم بازی و ترکیب تیمش نتیجه را به سود شاگردانش برگرداند اما در نهایت بی‌دقتی در زدن ضربات آخر مانع از آن شد تا یک برد شیرین برای ذوب‌آهن به دست بیاید.

2072499

عکاس: رسول معمار

دیدگاه‌ها