کد خبر : 2064699 | 04 شهریور 1403 ساعت 10:35 | 14.8K بازدید | 7 دیدگاه

محمد قربانی: ناراحت هستیم اما ناامید نه

هافبک ملی‌پوش ایرانی اورنبرگ برای دومین هفته پیاپی طعم شکست در لیگ روسیه را چشید تا شرایط به سود تیمش نباشد.

محمد قربانی: ناراحت هستیم اما ناامید نه

به گزارش "ورزش سه"، اورنبرگ روسیه که هفته گذشته علی‌رغم جلو افتادن با دو گل مقابل حریف خود در نهایت با نتیجه 3-2 شکست خورده بود، این‌بار در خانه تیم ته جدولی فوکال با انگیزه جبران و دستیابی به برد به میدان رفت.

در شرایطی که حملات چند باره اورنبرگ روی دروازه حریف در نیمه اول با نتیجه همراه نبود، این تیم فوکال بود که در اواسط نیمه دوم به گل برتری دست یافت. بعد از دریافت گل اورنبرگ در چند مرحله تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفت که بی‌نتیجه بود. یکی از موقعیت‌های طلایی اورنبرگی‌ها توسط محمد قربانی شکل گرفت که ضربه این هافبک ایرانی تنها با اختلاف چند سانتی‌متر و ناچیز راهی به دروازه حریف نیافت.

قربانی در پایان بازی با ابراز تاسف بابت از دست دادن امتیاز در این جدال از هواداران تیمش خواست تا با حمایت دوباره آنها را برای رسیدن به نتیجه در هفته آتی کمک کنند: می‌دانم آنها ناراحت شده‌اند. ما تمام تلاش خودمان را کردیم. اما همیشه آن چیزی که مدنظرمان است به دست نمی‌آید. ما هم ناراحت هستیم اما ناامید نیستیم. قطعا در بازی آینده جبران خواهیم کرد. به حمایت آنها نیاز داریم و برای کسب نتیجه خواهیم جنگید.

هافبک ایرانی اورنبرگ درباره از دست دادن یکی از فرصت‌های تیمش گفت: ما حملات خوبی روی دروازه حریف داشتیم و به هیچ عنوان شایسته شکست نبودیم. به آنها بابت پیروزی تبریک می‌گوییم اما ما می‌توانستیم با امتیاز خارج شویم. بله، من هم یک موقعیت داشتم اما امروز روز ما نبود.

دیدگاه‌ها