کد خبر : 2064698 | 04 شهریور 1403 ساعت 10:27 | 8.8K بازدید | 78 دیدگاه

روزی‌طلب: مقابل سپاهان با انگیزه برد بازی می‌کنیم

هافبک باتجربه شمس آذر مدعی است تیمش برابر چادرملو مستحق کسب پیروزی بوده است.

روزی‌طلب: مقابل سپاهان با انگیزه برد بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در دومین بازی فصل خود به اولین امتیاز دست یافت و این در حالیست که سپهر روزی‌طلب هافبک باتجربه این تیم درباره جدال با چادرملو می‌گوید: با تدابیر کادرفنی شرایط خوبی را در بیشتر دقایق بازی پشت سر گذاشتیم و تیم کاملا برتر مقابل حریف بودیم.

وی ادامه داد: بعد از شکست برابر استقلال که در آن بازی نیز نمایش موفقی داشتیم با انگیزه پیروزی در این بازی حاضر شده بودیم. خوشبختانه به گل برتری هم رسیدیم اما در یک لحظه همه چیز تغییر کرد. دریافت گل آن هم دقایقی بعد از اینکه 10 نفره شده بودیم ما را از هدف‌مان که کسب سه امتیاز این بازی بود دور کرد.

روزی‌طلب با اشاره به عملکرد موفق تیمش گفت: حریف موقعیت قابل توجهی روی دروازه ما نداشت و اگر 10 نفره نمی‌شدیم قطعا کسب پیروزی دور از دسترس ما نبود. با این حال باید این بازی را فراموش کنیم و روی آینده تمرکز داشته باشیم. تیم خوبی هستیم که شاید اگر اتفاقات ابتدای فصل نبود و زودتر کنار هم جمع می‌شدیم از حیث امتیازگیری شرایط بهتری هم داشتیم. آقای دقیقی نشان داده‌اند که از حیث فنی جزء مربیان برتر فوتبال ما محسوب می‌شوند و قطعا خیلی زود شمس آذر حتی بهتر از فصل گذشته قادر خواهد بود انتظار هواداران را برآورده کند.

هافبک شمس آذر درباره جدال این هفته تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان یکی دیگر از تیم‌هایی است که برای موفقیت در این فصل و قهرمانی هزینه زیادی کرده است. با این حال هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد. ما باید با چند برابر تمرکز و توانایی و دوندگی خودمان در این بازی حاضر شویم و قطعا رسیدن به امتیاز دور از دسترس نخواهد بود. شمس آذر فصل گذشته سپاهان را شکست داده و چرا الان نتواند؟ باید برای این هدف بجنگیم و قطعا آن را دنبال خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها