کد خبر : 2064697 | 04 شهریور 1403 ساعت 10:26 | 23K بازدید | 21 دیدگاه

احتمال بازگشت روس‌ها به والیبال: ما هنوز قدرتمندیم

اسطوره والیبال روسیه همچنان سطح والیبال این کشور را خوب می‌داند.

احتمال بازگشت روس‌ها به والیبال: ما هنوز قدرتمندیم

به گزارش "ورزش سه"، والیبال روسیه تا قبل از تحریم‌ها یکی از بهترین‌ها در جهان بود و کمتر تیمی می‌توانست آن‌ها را شکست دهد. اما پس از تحریم‌های بین‌المللی علیه این کشور که به دنبال جنگ اوکراین و روسیه اعمال شد، بسیاری بر این باورند که والیبال روسیه دچار افت شدیدی شده است.

اما ماکسیم میخائیلوف، قطر پاسور اسطوره‌ای این کشور که تا قبل از محرومیت یکی از بهترین‌های دنیا بود، چنین نظری ندارد.

میخائیلوف در پاسخ به این‌که آیا پس از دو سال و نیم محرومیت از مسابقات بین‌المللی، روسیه سطح بالای خود را حفظ کرده است، گفت: "گفتنش سخت است. به نظر من، حتی در شرایط تحریم هم سطح ما خوب است. بازیکنان برتر خارجی همچنان به لیگ ما می‌آیند. در هر صورت، والیبالیست‌های قوی روسی همچنان باقی مانده‌اند. همانطور که گفتم، بازیکنان جوان خوبی در حال ظهور و رشد هستند. با توجه به محدودیت‌هایی که داریم، فرصتی عالی برای بازی در سطح بالا و بهبود مهارت‌های خود به آن‌ها داده می‌شود، حتی در شرایطی که هنوز نمی‌توانند در صحنه بین‌المللی حضور پیدا کنند. بنابراین، ما سطح خوبی داریم، اما میزان بالا بودن آن تنها زمانی مشخص می‌شود که به مسابقات بین‌المللی برگردیم.

گفتنی است، امروز رئیس فدراسیون والیبال اروپا تغییر کرد و الکساندر بوریچیچ صربستانی جای خود را به سیریچیچ کروات داد. این موضوع باعث شده شایعاتی درباره بازگشت روسیه به والیبال اروپا قوت بگیرد.

دیدگاه‌ها