کد خبر : 2064694 | 04 شهریور 1403 ساعت 09:48 | 26.7K بازدید | 24 دیدگاه

سوارز نمی‌گذارد جای خالی مسی احساس شود

لوئیس سوارز در غیبت لیونل مسی به ستاره اینترمیامی تبدیل شده و مهره کلیدی تیمش در برد مقابل اف سی سینسیناتی بود.

سوارز نمی‌گذارد جای خالی مسی احساس شود

به گزارش "ورزش سه"، دو گل لوئیس سوارز برای اینترمیامی 10 نفره کافی بود تا مقابل اف سی سینسیناتی، مدعی کنفرانس شرق، به برتری 2-0 دست پیدا کند.

طرفداران میامی زیاد برای تماشای گل انتظار نکشیدند و تنها چند ثانیه پس از شروع بازی، سوارز در ثانیه 30 دروازه حریف را باز کرد و تیمش را پیش انداخت تا یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ این باشگاه را به ثمر برساند.

2072492

با این حال او دست از تلاش برنداشت. سوارز تنها در دقیقه ششم نتیجه بازی را 2-0 کرد و قبل از اینکه شادی تماشاگران برای گل اول به پایان برسد او نتیجه بازی را در همان ابتدا رقم زد. این گل هجدهمین گل این فصل سوارز بود.

با این حال بازی برای میامی راحت پیش نرفت چون دریافت یک کارت قرمز درست قبل از پایان نیمه اول، کار را پیچیده کرد.

توماس آویلز، مدافع میانی، در دقیقه 42 با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد و میامی مجبور شد برای نیمه دوم بیشتر دفاعی بازی کند. با این حال اینترمیامی به خوبی جریان بازی را کنترل کرد و موفق شد این بازی را بدون گل خورده به پایان برساند.

2072494

سوارز با 18 گلی که تا اینجای فصل به ثمر رسانده، اکنون از گونزالو هیگواین پیشی گرفته و بالاترین تعداد گل‌های یک فصل را با پیراهن اینترمیامی به ثبت رسانده است. این بازیکن آرژانتینی قبلاً در فصل 2022 برای یک فصل رکورد 16 گل را ثبت کرده بود.

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، به تازگی اعلام کرده بود که مصدومیت لیونل مسی فعلا برطرف نمی‌شود و آن‌ها باید بازی کردن بدون ستاره آرژانتینی را تجربه کنند؛ در غیاب مسی، سوارز موفق شده بار تیمش را به دوش بکشد.

دیدگاه‌ها