کد خبر : 2064693 | 04 شهریور 1403 ساعت 12:35 | 150.1K بازدید | 64 دیدگاه

استوری جنجالی بهترین بازیکن دنیا؛

یا بهترین پیشنهاد تاریخ را می‌دهند یا بدون تیم می‌مانم!

ارزشمندترین بازیکن والیبال المپیک یک استوری جنجالی در اینستاگرام خود گذاشت.

یا بهترین پیشنهاد تاریخ را می‌دهند یا بدون تیم می‌مانم!

به گزارش "ورزش سه"، اروین انگاپت فوق ستاره والیبال فرانسه که در المپیک توانست علاوه بر کسب مدال طلا برای دومین‌بار عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات را کسب کند یک استوری جنجالی در اینستاگرام خود بارگذاری کرد که به نوعی انتقام از منتقدان خود بوده است.

او در استوری اینستاگرام خود نوشت: "در سال‌های اخیر (پس از المپیک توکیو ۲۰۲۱) در رسانه‌ها می‌خواندم که می‌گفتند اروین انگاپت دورانش تمام شد و خیلی‌ها این خبر‌ها را دوست می‌داشتند و لایک می‌کردند. اما من ثابت کردم که این‌گونه نیست و حالا  اگر بهترین پیشنهاد تاریخ والیبال به من نرسد بدون تیم خواهم ماند و به تفریحاتم با خانم انگاپت ادامه خواهم داد."

این روزها بحث بدون تیم ماندن اروین انگاپت در رسانه‌های معتبر والیبالی داغ شده است و این فوق ستاره که قرار بود پس از المپیک به زاکسا لهستان بپیوندد پس از کنار رفتن اسپانسر زاکسا، این انتقال کنسل شد.

باید دید انگاپت با این استوری خود که دیروز منتشر کرده با تیم جاکارتا پرسیسی اندونزی برای جام باشگاه‌های آسیا به یزد خواهد آمد یا خیر.

2066403

در رقابت‌های لیگ ملت‌ها بود که اروین انگاپت به دلیل مصدومیت نیمکت‌نشین شده بود، در آن زمان بسیاری از علاقه‌مندان و کارشناسان والیبال مدعی شدند که دوران این بازیکن به پایان رسیده و او در المپیک نیز خیلی بازی نخواهد کرد اما در ادامه مشخص شد که بازی نکردن در لیگ ملت‌ها تاکتیک جیانی بوده و آماده‌ترین نسخه ستاره فرانسوی در المپیک حاضر شد و تیمش را به قهرمانی رساند.

البته انگاپت به‌جز والیبال در زمینه خوانندگی نیز فعالیت می‌کند و چند ماه پیش کنسرتی هم برگزار کرد که اتفاقا جای خالی نداشت. این موضوع نشان می‌دهد که ادعای او مبنی بر بازی نکردن در صورت عدم دریافت پیشنهاد نجومی خیلی هم دور از واقعیت نیست.

در حال حاضر ویلفردو لئون با دریافت سالانه بیش از یک میلیون یورو در سال گران‌ترین بازیکن دنیا محسوب می‌شود و باید دید که آیا باشگاهی حاضر خواهد بود بیش از لئون به انگاپت پرداخت کرده و او را به بالاتر از لئون قرار دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها