کد خبر : 2064691 | 04 شهریور 1403 ساعت 09:34 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

هیجان سرمربی ایتالیایی از کار با گران‌ترین بازیکن دنیا

سرمربی تیم لهستانی از در اختیار داشتن ویلفردو لئون هیجان‌زده است.

هیجان سرمربی ایتالیایی از کار با گران‌ترین بازیکن دنیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم لوک لوبین لهستان این فصل یکی از بهترین بازیکنان جهان، ویلفردو لئون، دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال لهستان را در ترکیب خود خواهد داشت. لئون قرار است برای اولین‌بار در لیگ لهستان و باشگاه لوک لوبین به میدان برود.

به همین منظور، ماسیمو بوتی، سرمربی ایتالیایی این تیم، درباره حضور این ستاره کوبایی‌الاصل گفت: "در طول فصل گذشته، به همراه باشگاه تصمیم گرفتیم که در آینده تیمی متفاوت بسازیم. فکر می‌کنم تیمی با انگیزه بالا ساخته‌ایم. بازیکنان آماده تکمیل یکدیگر هستند و ورود بازیکنی مانند ویلفردو لئون به تیم، نه تنها برای باشگاه ما، بلکه احتمالا برای کل والیبال لهستان، اتفاقی خاص و ویژه است. به عنوان یک مربی، افتخار می‌کنم که می‌توانم با چنین بازیکن برجسته‌ای کار کنم. من کنجکاو هستم که ببینم او چگونه خواهد بود و همچنین هیجان‌زده‌ام که با ویلفردو لئون به عنوان یک شخص و نه فقط یک بازیکن والیبال آشنا شوم."

وی افزود: "می‌دانیم که او بازیکن بزرگی در والیبال است که حتی گاهی اوقات می‌تواند به تنهایی سرنوشت یک مسابقه را رقم بزند؛ مثلاً در یک لحظه کلیدی در ست، چند سرویس پشت سر هم را به امتیاز تبدیل کند. با این حال، او به حمایت کل تیم نیاز دارد و ما هر کاری انجام می‌دهیم تا کل تیم در فرم بسیار خوبی بماند."

لوک لوبین این فصل علاوه بر جام‌های داخلی، باید در چلنج کاپ اروپا نیز به میدان برود و حضور لئون در این تیم می‌تواند آنها را به قهرمانی برساند.

دیدگاه‌ها