کد خبر : 2064687 | 04 شهریور 1403 ساعت 02:04 | 173.6K بازدید | 85 دیدگاه

بهترین بازی من نبود، حرف‌های مهدی در اولین نشست مطبوعاتی

طارمی عاشق لائوتارو، تورام، آرناتوویچ و باقی رقبا!

مهاجم ایرانی اینتر پس از دیدار برابر لچه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و درباره تجربه‌اش از اولین بازی در جوزپه مه‌آتزا صحبت کرد.

طارمی عاشق لائوتارو، تورام، آرناتوویچ و باقی رقبا!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در نخستین بازی خود برای اینتر در استادیوم سن سیرو برابر لچه، توانست یک پاس گل به دارمیان بدهد و عملکرد قابل قبولی داشت. او ۹۰ دقیقه کامل در زمین حضور داشت و تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد که البته بی‌نتیجه بود.

طارمی در پایان این مسابقه، مقابل میکروفن شبکه اینتر قرار گرفت و سپس راهی محل نشست خبری شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

2072483

مهاجم ایرانی درباره حضور کامل در زمین مسابقه گفت: «برایم بسیار مهم بود که 90 دقیقه بازی کنم؛ این برای وضعیت جسمانی من اهمیت زیادی داشت. می‌دانم که بهترین بازی‌ام نبود، اما در تمرینات بسیار سخت کار می‌کنم. این که پس از مصدومیتم، که باعث شد یک هفته نتوانم بازی کنم، دوباره به میدان برگشتم، برایم اهمیت زیادی داشت.»

او افزود: «پورتو مرا به عنوان یک بازیکن بین‌المللی به دنیا معرفی کرد و همیشه به این باشگاه مدیون خواهم بود. اما اینجا در اینتر، جو فوق‌العاده‌ای حاکم است؛ این باشگاه، یک باشگاه سطح بالای جهانی است. البته پورتو هم همین‌طور است، اما اینجا جو واقعاً شگفت‌انگیز است. سن‌سیرو یکی از مهم‌ترین ورزشگاه‌های جهان است. اینجا مهاجمان بزرگی مانند تورام، لائوتارو، آرناتوویچ و کوره آ حضور دارند. همه آن‌ها به من اعتماد به نفس می‌دهند. من خیلی خوشحالم که می‌توانم در کنار آن‌ها بازی کنم.»

او در پاسخ به سوالی درخصوص پیوستن هم تیمی سابق، چیکو کونسیسائو به یووه گفت: «من برای او خوشحالم؛ او پسر خوبی است. اما من در اینتر هستم و تنها برای پیروزی بازی می‌کنم، مهم نیست که مقابل چه تیمی باشیم.»

طارمی همچنین گفت: «به نظر خودم بازی خوبی انجام ندادم؛ می‌توانم خیلی بهتر از این عمل کنم و قول می‌دهم که در تمرینات سخت‌تر کار کنم تا عملکرد بهتری داشته باشم.»

2072481

او در ادامه گفت: «اینجا قهرمانان زیادی هستند و من باید نهایت تلاشم را بکنم تا جایگاهی در تیم به دست آورم. اما هدف اصلی من کمک به تیم است و این تنها هدف من است.»

مهاجم ایرانی در پاسخ به سوالی در مورد بازی کردن در کنار لائوتارو و تورام گفت: «این سؤالی است که باید از سرمربی پرسید، نه من. من فقط می‌خواهم به تیم کمک کنم تا بازی‌ها را ببریم.»

طارمی همچنین در خصوص ضربه قیچی برگردانی که به هدف نرسید، گفت: «معمولاً موفق می‌شوم، دفعه بعد بهتر عمل خواهم کرد. از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که از همان ابتدا به گرمی مرا پذیرفتند. میختاریان به من کمک می‌کند چون برایم چیزها را ترجمه می‌کند، اما با همه رابطه خوبی دارم.»

دیدگاه‌ها