کد خبر : 2064683 | 04 شهریور 1403 ساعت 01:36 | 29.4K بازدید | 21 دیدگاه

ستاره لیورپول: پیشنهاد بزرگی از عربستان را رد کردم!

آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، تأیید کرد که پیشنهاد هنگفتی از سوی یکی از تیم‌های عربستانی را رد کرده است.

ستاره لیورپول: پیشنهاد بزرگی از عربستان را رد کردم!

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون اکنون قصد دارد دو سال باقی‌مانده از قراردادش را در لیورپول بماند و اشاره کرد که اگر قرارداد جدیدی از سوی لیورپول به او پیشنهاد شود، به آن علاقه‌مند خواهد بود. او گفت: «بله، علاقه‌هایی از تیم‌های دیگر وجود داشت. اما من قراردادی دارم و می‌خواهم به قراردادم احترام بگذارم یا حتی قرارداد جدیدی ببندم.

من واقعاً اینجا خوشحالم. خانواده‌ام خوشحال هستند. هرگز به مرحله‌ای نرسیدم که درباره دستمزد صحبت کنم. فقط علاقه بود. اما وقتی درباره اعداد و ارقامی که بازیکنان دیگر دریافت می‌کنند می‌شنوید، کمی به سمت دیگر پیشنهادها هم جذب می‌شوید. این طبیعی است.

در نهایت، شما فوتبال را به خاطر عشق بازی می‌کنید. این چیزی است که دوست دارید انجام دهید، اما این حرفه ماست و می‌خواهیم از سال‌هایی که داریم بیشترین استفاده را ببریم. فکر می‌کنم شخصاً موافق قبول کردن پیشنهادات هنگفت هستم اما نه حالا. اکنون زمان آن نیست. من واقعاً بر چیزهایی که اینجا در لیورپول داریم تمرکز کرده‌ام و تا زمانی که قرارداد داشته باشم تمرکزم اینجا خواهد بود.»

2072476

قرارداد فعلی آلیسون تا تابستان ۲۰۲۶ ادامه دارد، اگرچه لیورپول گزینه تمدید ۱۲ ماهه را در اختیار دارد.

او افزود: «وقتی پیشنهادی از عربستان آمد، نمی‌توانستم در را به روی یک معامله بزرگ ببندم. اما تصمیم من همیشه ماندن و تمرکز بر چیزهایی بود که می‌توانیم به دست آوریم. اگر به نفع باشگاه باشد که مذاکره کند، آن وقت داستان متفاوتی خواهد بود. در این زمان، در این پنجره‌ای که هستیم، من بر کارم در اینجا و زندگی‌ام در لیورپول تمرکز کرده‌ام. تا زمانی که اینجا خوشحال باشم، باشگاه از من راضی باشد و خانواده‌ام اینجا خوشحال باشند، من می‌مانم. هرگز به جدایی فکر نکردم و همیشه تصمیم به ماندن داشتم.»

دیدگاه‌ها