کد خبر : 2064678 | 04 شهریور 1403 ساعت 00:51 | 34.5K بازدید | 88 دیدگاه

پیروزی سه گله الهلال در اولین بازی فصل

شروع ترسناک حریف استقلال و پرسپولیس!

تیم فوتبال الهلال در نخستین بازی خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

شروع ترسناک حریف استقلال و پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در ادامه روند فوق‌العاده خود، پس از قهرمانی در سوپرجام عربستان، هفته نخست لیگ حرفه‌ای این کشور را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد میزبان خود الاخدود عبور کند.

ویدئو: 351157

این تیم برای رسیدن به گل نخست فقط به چهار دقیقه زمان نیاز داشت. حرکت خوب محمد القحطانی از سمت راست و ارسال او به درون محوطه جریمه، نصیب عبدالله الحمدان شد و او با یک پاس در دهانه دروازه، توپ را به میتروویچ سپرد و این بازیکن نیز کار سختی برای گلزنی نداشت.

ستاره صربستانی در ادامه موفق شد گل دوم را نیز به ثمر برساند. در دقیقه 39 و باز هم روی همکاری دوباره القحطانی و الحمدان، ارسال این بازیکن به روی دروازه، با ضربه سر میتروویچ به گل تبدیل شد تا او در گلزنی و الحمدان در گلسازی بریس کنند.

2072466

دیگر بازیکن صربستانی الهلال، در وقت‌های تلف شده نیمه اول، اختلاف را به عدد سه رساند. آبی‌ها صاحب یک ضربه کاشته در پشت محوطه جریمه شدند که ضربه سرگئی میلینکوویچ ساویچ به زیبایی وارد دروازه شد تا بازی سه بر صفر شود.

2072465

در نیمه دوم نیز الهلال توانست این برتری خود را حفظ کند و در نهایت با نتیجه سه بر صفر برنده از زمین خارج شود. آبی‌های ریاض باید در رقابت‌های لیگ نخبگان و در ورزشگاه کینگدام آرنا، به مصاف استقلال و پرسپولیس بروند.

دیدگاه‌ها