کد خبر : 2064676 | 04 شهریور 1403 ساعت 00:39 | 37.7K بازدید | 59 دیدگاه

این اتفاق داغ بارسایی‌ها را تازه کرد! (عکس)

پس از پایان بازی بین بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، نیکو ویلیامز و هانسی فلیک در دیداری قابل توجه با یکدیگر صحبت کوتاهی داشتند.

این اتفاق داغ بارسایی‌ها را تازه کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وقتی خیل مانزانو سوت پایان بازی را به صدا درآورد، ضربان قلب‌ها پس از یک بازی جذاب به حالت عادی بازگشت.

با خروج بازیکنان از زمین و رفتن به رختکن، هانسی فلیک و نیکو ویلیامز یکی از تصاویر به یادماندنی شب را خلق کردند که در شبکه‌های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفت. با وجود شایعات پیرامون انتقال احتمالی نیکو به بارسلونا و سپس منتفی شدن این انتقال که حواشی زیادی را به دنبال داشته است، هر دو نشان دادند که هیچ کینه‌ای بین آنها وجود ندارد و پس از یک سلامِ گرم، در آغوش یکدیگر فرو رفتند.

2072459
2072457
2072458

این دیدار به همین جا ختم شد و فلیک و نیکو تنها چند کلمه با هم رد و بدل کردند و در حالی که نیکو لبخندی بر لب داشت از سرمربی بارسلونا دور شد.

در مصاحبه با دازن، هانسی فلیک درباره این دیدار گفت: «هیچ چیز خاصی به نیکو نگفتم. فقط به او به خاطر قهرمانی در یورو تبریک گفتم.» این اظهار نظر فلیک نشان داد که او نمی‌خواهد وارد جزئیات بیشتری شود و با این پاسخ، شایعات پیرامون انتقال نیکو به بارسلونا را کاهش داد.

دیدگاه‌ها