کد خبر : 2064675 | 04 شهریور 1403 ساعت 00:34 | 33.4K بازدید | 60 دیدگاه

خوشحالی ستاره‌های بارسا: با فلیک متفاوت بازی می‌کنیم

بازیکنان بارسلونا از سبک بازی مدنظر هانسی فلیک و همچنین اعتماد او به جوانان رضایت زیادی دارند.

خوشحالی ستاره‌های بارسا: با فلیک متفاوت بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته دوم رقابت‌های لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. الخاندرو بالده، مدافع چپ 20 ساله بارسا، در برد مقابل اتلتیک عملکردی دیدنی داشت.

او پس از بازی گفت: "الان پس از مصدومیتی که داشتم، خوبم. روند ریکاوری بسیار طولانی بوده اما از یک ماه و نیم پیش تمریناتم را با تیم شروع کردم و بسیار آرام هستم. فلیک به بازیکنان جوان اعتماد زیادی دارد و ما هم نشان می‌دهیم که آماده هستیم."

2072453

او همچنین توضیح داد که نحوه بازی کردن بارسا با فلیک تغییر کرده است: "هانسی از ما می‌خواهد که بازی خودمان را انجام دهیم. ما با سبک هجومی‌تری فوتبال بازی می‌کنیم و این در موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم مشهود است. مهمترین چیز این است که بردیم و سه امتیاز را گرفتیم. خیلی خوشحالیم و بعد از پنالتی حریف، خیلی قوی برگشتیم."

یکی دیگر از بازیکنان بارسا که عملکرد چشمگیری داشت ژول کنده بود که باید نیکو ویلیامز را مهار می‌کرد. این ستاره فرانسوی گفت: "احساس خوبی داشتم، چالش خوبی برای رویارویی با نیکو داشتم و از این که چنین نتیجه‌ای گرفتیم، خوشحالم. مربی از ما می‌خواهد که با پرس بالا بیشتر تحرک داشته باشیم و به دنبال گل‌های بیشتری باشیم، فکر می‌کنم ما این را به خوبی درک کرده‌ایم و این کار را انجام می‌دهیم. او می‌خواهد با شدت و قدرت بازی کنیم. این چیزی است که ما در چنین بازی‌هایی به آن نیاز داریم."

به نوبه خود، اینیگو مارتینز، مدافع میانی 33 ساله از عملکرد تیم انتقاد داشت: "در نیمه اول ما خوب نبودیم، آن‌ها موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند. در نیمه دوم ما پیشرفت کردیم و بهتر شدیم. ما همیشه جای پیشرفت داریم. بازیکنان جوان زیادی در تیم داریم و مهم این است که آن‌ها به هماهنگی کامل برسند."

2072454

دیدگاه‌ها