کد خبر : 2064673 | 04 شهریور 1403 ساعت 09:10 | 40.6K بازدید | 124 دیدگاه

امیدوارکننده‌ترین تصویر از بازی دوستانه استقلال

ابوالفضل جلالی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و در دیدار دوستانه روز گذشته نیز به میدان رفت.

امیدوارکننده‌ترین تصویر از بازی دوستانه استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل قبل، بدون شک ابوالفضل جلالی بود. ستاره‌ای که توانست عنوان بهترین پاسور تیمش را به دست بیاورد که البته برای این عنوان در میان تمامی بازیکنان لیگ نیز تا هفته پایانی با ریکاردو آلوز در رقابت بود.

این بازیکن حتی تا آستانه اعزام به خدمت و حضور در ملوان نیز پیش رفت. با این حال، جلالی موفق شد با دریافت کارت معافیت، در استقلال ماندگار شود اما آسیب‌دیدگی در ابتدای فصل سبب شد تا او نتواند در دو هفته ابتدایی برای تیمش به میدان برود و میلاد زکی پور جای او را پر کرد.

موضوعی که حتی انتقاد جواد نکونام را نیز به دنبال داشت و او در نشست خبری پس از بازی با ملوان گفت: ابوالفضل جلالی از روز اولی که تمرین را شروع کرد، مصدوم بود. از او گلایه کردم چون بازیکن حرفه‌ای، باید حرفه‌ای تمرین کند. وقتی بازیکن روز اول مصدوم می‌شود یعنی استراحت مطلق بوده و خورده و خوابیده و حرفه‌ای رفتار نکرده است!

اما تصویری از بازی دوستانه روز گذشته استقلال، نشان از بازگشت این بازیکن دارد. آبی‌ها در یک بازی تدارکاتی از سد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عبور کردند که ابوالفضل جلالی نیز در این بازی حضور داشت و به نظر می‌رسد او مشکلی برای همراهی تیمش برابر استقلال خوزستان نداشته باشد.

حالا همه چیز به نظر نکونام بستگی دارد. باید دید که او برای سمت چپ خط دفاعی تیمش، مجددا از زکی پور استفاده می‌کند و یا جلالی بالاخره به ترکیب اصلی باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها