کد خبر : 2064671 | 04 شهریور 1403 ساعت 00:27 | 12.6K بازدید | 16 دیدگاه

اینتر ۲-۰ لچه: اولین برد فصل قهرمان!

اینتر در حضور کامل مهدی طارمی با نتیجه ۲-۰ لچه را شکست داد.

اینتر ۲-۰ لچه: اولین برد فصل قهرمان!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم مسابقات سری A اینتر در خانه به مصاف لچه رفت. در این بازی خیلی زود متئو دارمیان با پاس مهدی طارمی گل اول را به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز هاکان چالهان‌اوغلو از روی نقطه پنالتی اختلاف را به دو رساند.

ویدئو: 351154

بازی با حملات اینتر آغاز شد. در دقیقه پنج روی سانتری از سمت چپ، طارمی با ضربه سر توپ را به دارمیان سپرد و این بازیکن نیز با یک ضربه سر دیگر دروازه تیم مهمان را باز کرد.

2072443

در ادامه اینتر همچنان صاحب توپ و میدان بود و لچه شانسی برای خلق موقعیت نداشت. در دقیقه ۱۴ پس از حرکت دی‌مارکو بارلا در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت اما ضربه‌اش به مدافع برخورد کرد و دفع شد.

در دقیقه ۲۲ طارمی می‌توانست گلی فوق‌العاده را به ثمر برساند اما ضربه برگردانش نگرفت و توپ از کنار پایش عبور کرد.

هشت دقیقه بعد پس از همکاری عالی طارمی و تورام، ستاره ایرانی اینتر می‌توانست گل اول را بزند اما توپ از پایش فاصله گرفت و به دروازه‌بان رسید.

لحظاتی بعد تورام در موقعیت عالی‌ای برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه‌اش راهی به دروازه لچه نداشت.

در ادامه نیمه اول اینتر همچنان بازی را در اختیار داشت ولی از خلق موقعیت جدی ناتوان بود تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

در دقیقه ۵۲ طارمی با یک استارت فوق‌العاده یک توپ مرده را زنده کرد اما دروازه‌بان حریف با خروج از دروازه توپ را دفع کرد. طارمی در ادامه هم می‌توانست دروازه لچه را باز کند اما تعادلش در محوطه جریمه به هم خورد و موقعیت از دست رفت.

دقایقی بعد در معدود حملات لچه، ضربه از راه دور رمضانی با فاصله نسبتاً زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

با وجود اینکه نراتزوری صاحب توپ و میدان و مالکیت کاملا در اختیار آنها بود اما خبری از خلق موقعیت جدی و خطرناک نبود تا اینکه در دقیقه ۶۹ پس از برخورد مارکوس تورام و بازیکن حریف در محوطه جریمه لچه، داور نقطه پنالتی را نشان داد و هاکان چالهان‌اوغلو توانست با فریب دروازه‌بان گل دوم را به ثمر برساند.

2072445

در ادامه سیمونه اینزاگی دست به انجام چند تعویض زد تا از مصدومیت بازیکنانش جلوگیری کند. به همین دلیل تا دقایقی سرعت حملات اینتر کاهش یافت و آنها کمتر از پیش توانستند دروازه حریف را تهدید کنند.

در دقیقه ۸۴ یک ضد حمله آرناتوویچ در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت اما ضربه‌اش را به شکلی بی‌دقت زد و توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق باقیمانده از بازی اتفاق مهم دیگری رخ نداد و این دیدار با پیروزی ۲-۰ اینتری‌ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها