کد خبر : 2064665 | 03 شهریور 1403 ساعت 23:54 | 24.8K بازدید | 17 دیدگاه

بهترین فرصت برای حاشیه‌سازی: بعد از گلزنی! (عکس)

لئاندرو تروسارد، ستاره آرسنال، در بازی با استون ویلا به میکل آرتتا نشان داد که چرا باید در ترکیب اصلی توپچی‌ها حضور داشته باشد.

بهترین فرصت برای حاشیه‌سازی: بعد از گلزنی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم بلژیکی در هر دو بازی ابتدایی آرسنال در لیگ برتر روی نیمکت بوده است، زیرا آرتتا گابریل مارتینلی را به او ترجیح داده است. اما این بازیکن برزیلی نتوانسته است تأثیرگذار باشد و بسیاری از هواداران معتقدند که تروسارد، که فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها ۱۷ گل به ثمر رساند، باید در ترکیب اصلی باشد.

و روز شنبه، ستاره سابق برایتون بلافاصله پس از تعویض و به بازی رفتن، نشان داد که چرا باید اینطور باشد. او در دقیقه ۶۷ توانست دروازه استون ویلا را باز کند و یک گل مهم به ثمر برساند.

2072433

اما سپس به جای دویدن به سمت هواداران مهمان، در خوشحالی پس از گل خود آرام بود و به جای آن اجازه داد هم‌تیمی‌هایش او را احاطه کنند. هواداران آرسنال و رسانه‌ها معتقدند که این یک پیام واضح به آرتتا بود که او باید به جای مارتینلی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. این موضوع را از مصاحبه پس از بازی خود این بازیکن هم می‌شد فهمید.

تروسارد در مورد واکنشش پس از گل به اسکای گفت: «همه می‌خواهند فیکس باشند و بازی کنند، خوشحال‌کننده است که به تیم کمک کنید و گل بزنید. احساسات زیادی وجود دارد. وقتی گل می‌زنید، نمی‌دانید چه اتفاقی می‌افتد. نمی‌توانم بیشتر از این چیزی بگویم.»

دیدگاه‌ها