کد خبر : 2064660 | 03 شهریور 1403 ساعت 23:35 | 13.6K بازدید | 25 دیدگاه

فونسکا: بازیکنان میلان منفی‌نگر هستند!

پائولو فونسکا، سرمربی میلان، معتقد است کمبود نگرش مثبت و انرژی در تیمش از دلایل اصلی شروع ضعیف این تیم در سری A هستند.

فونسکا: بازیکنان میلان منفی‌نگر هستند!

به گزارش "ورزش سه"، روسونری‌ اکنون در دومین بازی سری A نیز موفق به پیروزی نشده و فصل را به شکلی ضعیف و ناامیدکننده آغاز کرده‌اند‌. آنها امشب در هفته دوم با نتیجه ۲-۱ مغلوب پارما شدند.


فونسکا پس از بازی مسئولیت عملکرد تیم را بر عهده گرفت، اما سپس شروع به نقد نگرش بازیکنانش در دفاع کرد: «باید بگویم که مسئولیت اصلی آنچه با این تیم اتفاق می‌افتد بر عهده من است. من مسئولیت را می‌پذیرم و نمی‌خواهم پنهان شوم. با این حال، برای من واضح است که یک مشکل تیمی در دفاع و حمله وجود دارد.»

وقتی از او پرسیده شد که آیا بازیکنانش مشکل نگرش و ذهنیت دارند، فونسکا پاسخ داد: «فکر می‌کنم همه عوامل تأثیرگذار هستند. این تیم به طور کلی مشکل دارد. ما در بازی با تورینو وقتی به حریف فشار زیادی نیاوردیم اشتباه بزرگی کردیم. امروز سعی کردیم بازیکنان را به فشار بیشتر وادار کنیم اما باز هم مشکل داشتیم.
وقتی کسی از پرس ما عبور می‌کرد، سخت بود که فشرده بمانیم و فضاهای خالی را پر کنیم. منفعل بودیم و توان دفاع نداشتیم. بازیکنان نگرش مثبت ندارند و این هم مشکل دیگری است.»

2072423

انتظار داشتید فصل به این شکل شروع شود؟
«نه. حقیقت این است که ما پیش‌فصل خوبی داشتیم، اما اینجا واقعیت ماست. همیشه بازی مقابل تیم‌های بزرگ آسان‌تر است، شما بیشتر انگیزه دارید. باید همه مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنیم.»

دیدگاه‌ها