کد خبر : 2064659 | 03 شهریور 1403 ساعت 23:35 | 57.7K بازدید | 134 دیدگاه

تمجید فلیک از ستاره بارسا: او یک نعمت است!

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، می‌گوید از حضور رافینیا در ترکیب تیمش رضایت دارد و او را یک نعمت می‌داند.

تمجید فلیک از ستاره بارسا: او یک نعمت است!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در هفته دوم لالیگا از اتلتیک بیلبائو در یک بازی سخت در ورزشگاه مونتخوئیک میزبانی کرد و با نتیجه 2-1 برنده شد.  

بارسا بعد از گل لامین یامال شاهد گلزنی اویهان سانست از روی نقطه پنالتی بود و نیمه اول را با تساوی به پایان رساند که گل روبرت لواندوفسکی در نیمه دوم نتیجه را به نفع آبی‌اناری پوشان تغییر داد.

هانسی فلیک، سرمربی بارسا، پس از این بازی عملکرد تیمش را ارزیابی کرد و درباره موضوعات مختلف از جمله گلزنی لواندوفسکی صحبت کرد.

او درباره نتیجه بازی گفت: "امروز حتی بیشتر از بازی والنسیا راضی هستم. از پیروزی بسیار خوشحالم. همچنین پدری برگشته است. گاهی اوقات، در بازی به نظر می‌رسید که آرامش نداشتیم اما داشتن شور و اشتیاق خوب است.

لواندوفسکی؟
من از عملکرد لواندوفسکی بسیار خوشحالم. او خیلی خوب بازی و تمرین می‌کند، خیلی خوب پرس می‌کند. من بهترین فرم لوا را می‌شناسم و آن فرم را اکنون به چشم می‌بینم.

رافینیا؟
رافینیا می‌تواند در هر پست هجومی بازی کند. او در این فصل به عنوان شماره 10 بازی می‌کند، در پرسینگ بسیار خوب است. پس از یک پیش‌فصل سخت، از کسب شش امتیاز خوشحالیم. فکر می‌کنم همه ما در پرسینگ خوب بازی کردیم و داشتن بازیکنی مانند رافینیا یک نعمت است.

اتلتیک؟
ما این ایده را داریم که اتلتیک به خوبی می‌داند که چگونه بازی می‌کند. امروز از فضاها استفاده کردیم، در نیمه اول چندین موقعیت خوب داشتیم. پیروزی در بازی مقابل اتلتیک حس بسیار خوبی دارد.

2072421

گفتگو با نیکو ویلیامز؟
چیز خاصی نبود، وقتی نیکو ویلیامز را دیدم به خاطر قهرمانی در جام ملت‌های اروپا به او تبریک گفتم.

دیدگاه‌ها