کد خبر : 2064658 | 04 شهریور 1403 ساعت 08:00 | 30.4K بازدید | 47 دیدگاه

والورده: یامال کمی شبیه به مسی است

ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو، لامین یامال جوان را با لیونل مسی افسانه‌ای مقایسه می‌کند.

والورده: یامال کمی شبیه به مسی است

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده در بازی خارج از خانه مقابل بارسلونا شکست خورد و خودش می‌گوید انتظار چنین بازی دشواری را مقابل تیم سابقش داشت.

اتلتیک بیلبائو در بازی هفته دوم لالیگا امشب به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. در این بازی نیکو ویلیامز که در تابستان مورد توجه بارسلونا قرار داشت اما در اتلتیک ماند، از سوی هواداران تیم حریف هو شد.

والورده پس از بازی به دازن گفت: "همیشه انتظار دارید وقتی به ورزشگاه بارسا می‌آیید، رنج بکشید. می‌دانید که آن‌ها ابتکار عمل را به دست خواهند گرفت. نیمه اول خوب بود چون می‌توانستیم حمله کنیم ولی در نیمه دوم نمی‌توانستیم خیلی به سمت جلو برویم و آن‌ها به سمت ما آمدند. مقابل چنین حریفی اگر حمله نکنید، نمی‌توانید کاری انجام دهید."

هو شدن نیکو ویلیامز؟
من این را دیده‌ام که او خوب کار می‌کند، رو به جلو پیش می‌رود و باعث می‌شود بازیکن مقابل خود را به عقب ببرد. و ما هنوز امیدواریم که او به عملکرد بهترش ادامه دهد. در مورد سوت‌ها، سوت‌های درمورد نیکو در ابتدا کمی قابل تحمل بود. مسابقه آرامی بود. تماشاگران آمده بودند تا تیمشان را تشویق کنند.

پتانسیل جوانگرایی بارسا؟
بازیکنان بسیار جوان اما در عین حال با استعداد زیادی دارند. وضعیت لامین یامال موضوع دیگری است. او کمی شبیه به مسی است، آن‌ها کارهایی انجام می‌دهند که شما به سادگی نمی‌توانید آن را متوقف کنید. ما هم یک آکادمی جوانان داریم که می‌خواهیم از آن بهره ببریم. بارسا بازیکنان خوبی دارد.

2072418

بارسلونای مدل فلیک؟
ما با کاوش عمیق‌تر، تفاوت‌های کوچکی پیدا می‌کنیم. آن‌ها می‌خواهند با مهاجمان، پرس در فضا، تقریبا با چهار نفر در خط حمله بازی کنند اما این یک بارسای قابل تشخیص است.

دیدگاه‌ها