کد خبر : 2064656 | 03 شهریور 1403 ساعت 23:28 | 10.5K بازدید | 27 دیدگاه

کلوپ: نقشی در آمدن آرنه اشلوت به لیورپول نداشتم

یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول می‌گوید آرنه اشلوت با انتخاب خود باشگاه، هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

کلوپ: نقشی در آمدن آرنه اشلوت به لیورپول نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد بسیار خوب لیورپول با آرنه اشلوت در بازی‌های پیش‌فصل و همچنین کسب سه امتیاز در نخستین دیدار لیگ برتر مقابل ایپسویچ تاون، خیال هواداران این تیم را تا حد زیادی درخصوص موفقیت با مرد هلندی راحت کرده است.

در همین راستا یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول نیز در جدیدترین گفتگوی خود با ESPN در تمجید از آرنه اسوت گفت: "نگرانی بزرگ من بعد از جدایی از لیورپول، انتخاب جانشینم بود. مدیران لیورپول با آوردن آرنه اشلوت بسیار خوب عمل کردند و من هم از این بابت خیلی خوشحال هستم. البته باید این نکته را بگویم که من هیچ نقشی بر روند مذاکرات اشلوت و لیورپول نداشتم چرا که این مسئله در حیطه وظایف من نبود.

زمانی که او هدایت فاینورد را بر عهده داشت، برخی بازی‌های آن‌ها را دنبال می‌کردم و واقعا او عملکرد خوبی در لیگ هلند داشت. من همچنین بازی لیورپول مقابل سویا را هم کامل دنبال کردم و بشدت از عملکرد تیم لذت بردم. لیورپول در نیمه دوم بازی مقابل ایپسویچ تاون نیز بسیار خوب و هوشمندانه بازی کرد. کسب سه امتیاز در اولین بازی فصل خیلی مهم بود.

البته این مهم نیست که من از اشلوت تعریف و تمجید کنم. چرا که او خودش به خوبی ثابت کرده که چه مربی خوبی برای لیورپول است. قطعاً همه چیز در ادامه نیز خوب پیش خواهد رفت‌. راستش را بخواهید من و اشلوت تاکنون تنها دو یا سه بار با یکدیگر مکالمه داشتیم اما برای او آرزوی موفقیت می‌کنم."

دیدگاه‌ها