کد خبر : 2064655 | 03 شهریور 1403 ساعت 23:20 | 56.5K بازدید | 25 دیدگاه

آرتتا: این بازیکن از من ناراحت است اما دوستش دارم!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به نیمکت‌نشینی لئاندرو تروسارد و سپس گلزنی او به عنوان بازیکن تعویضی واکنش نشان داد.

آرتتا: این بازیکن از من ناراحت است اما دوستش دارم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در یک بازی سخت مقابل استون ویلا با نتیجه ۲-۰ پیروز شد. گل‌های این بازی توسط لئاندرو تروسارد و توماس پارتی به ثمر رسیدند. تروسارد با اولین لمس توپ خود پس از ورود به زمین گل اول را به ثمر رساند و پارتی با یک شوت از لبه محوطه جریمه گل دوم را زد. این پیروزی به آرسنال کمک کرد تا انتقام شکست فصل گذشته خود را از استون ویلا بگیرد. میکل آرتتا در کنفرانس خبری پس از بازی درباره عملکرد تیمش صحبت کرد.

درباره رکورد گلزنی تروسارد به عنوان بازیکن تعویضی گفت؟
وقتی برای ترکیب اصلی انتخاب نمی‌شوید، راه‌های مختلفی برای واکنش وجود دارد. لئو ناراحت است، اما او ناراحتی خود را در زمین نشان می‌دهد. به خاطر همین دوستش دارم. وقتی او را در ترکیب اصلی قرار می‌دهید، همان کار را می‌کند. او یک مثال است. این چیزی است که ما نیاز داریم.

جریان بازی؟
اینجا یک ورزشگاه بسیار سخت برای بازی است. ما راهی برای پیروزی پیدا کردیم، به خصوص به این دلیل که تیم با شخصیت زیادی بازی کرد و بازی را حتی بهتر درک کرد. وقتی تغییرات را انجام دادیم، تأثیر بزرگی بر تیم داشت. وقتی تیم می‌تواند در طول بازی اینگونه تکامل یابد، تبدیل به تیمی می‌شود که می‌تواند در هر شرایطی پیروز شود.

2072413

سیو رایا؟
فکر کردم که گل خوردیم اما رایا نجات‌مان داد. گفتم نه لطفاً، و سپس وقتی دیدم که مهاجم در آن موقعیت است، باورم شد که گل خوردیم اما رایا آن را گرفت. باورنکردنی است.

مصدومیت ژسوس؟
روز پنجشنبه در جلسه تمرینی او در کشاله رانش دردی احساس کرد. باید منتظر جواب ام‌آر‌آی بمانیم و ببینیم مصدومیتش بلندمدت است یا نه.

آینده انکتیا؟
در حال حاضر ادی بازیکن ماست. او بسیار متعهد به ماست. صرف نظر از سر و صداها و شایعات، او اینجاست و متعهد به ماست. او واقعاً خوشحال است که ما بازی را بردیم.

دیدگاه‌ها