کد خبر : 2064653 | 03 شهریور 1403 ساعت 23:11 | 285.5K بازدید | 135 دیدگاه

مهدی و اثرگذاری در نخستین حضور فیکس

اولین پاس گل طارمی: سن‌سیرو منفجر شد

مهدی طارمی فقط پنج دقیقه برای تأثیرگذاری روی یک گل اینتر نیاز داشت و در اولین بازی خانگی این فصل نراتزوری، به متئو دارمیان پاس گل داد.

اولین پاس گل طارمی: سن‌سیرو منفجر شد

به گزارش "ورزش سه"، شاهزاده ایرانی خیلی زود برای تأثیرگذاری روی گل‌های اینتر در سن‌سیرو دست به کار شد و در حالیکه هنوز پنج دقیقه از زمان بازی نگذشته بود، او توانست با تأثیرگذاری روی توپ ارسالی فدریکو دی مارکو یک پاس گل را برای متئو دارمیان بسازد.

ویدئو: 351141

در دومین هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا و اولین بازی خانگی اینتر در فصل جدید، 70 هزار تماشاگر به استادیوم سن‌سیرو آمده بودند تا نظاره‌گر عملکرد شاگردان سیمونه اینزاگی در فصل جدید باشند. جایی که نراتزوری با کیت‌های منقش به دو ستاره حاصل از بیست قهرمانی، به مصاف لچه رفته بود.

2072407

مصدومیت لائوتارو مارتیز این فرصت را در اختیار مهدی طارمی قرار داده بود تا او بتواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. ستاره ایرانی که پیش‌فصل درخشانی را سپری کرده بود، در بازی هفته نخست نیز روی گل دوم تیمش برابر جنوا اثرگذار بود و حالا این فرصت را به دست آورده بود تا از ابتدا به میدان برود.

طارمی که به خوبی می‌دانست چنین فرصت‌هایی در طول فصل ممکن است کمتر نصیبش شود، در همان دقیقه پنجم بازی اثرگذاری خود را نشان داد و اولین پاس گلش با لباس اینتر را در استادیوم جوزپه مه‌آتزا به ثبت رساند.

2072409

روی ارسال فدریکو دی مارکو از سمت چپ بود که توپ در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید و ستاره ایرانی با یک پرواز بلند و بالاتر از مدافع لچه، با یک ضربه سر، توپ را به متئو دارمیان سپرد و این مدافع پیش‌تاخته نیز قدر پاس طلایی طارمی را دانست و آن را وارد دروازه کرد.

ثبت نخستین پاس گل برای اینتر در اولین بازی خانگی فصل، می‌تواند روحیه و انگیزه مهدی طارمی را در ادامه افزایش دهد. مهاجم ایرانی که در ادامه بازی نیز چند باری برای خلق موقعیت و گل‌سازی تلاش کرده بود، در اولین حضور ثابتش در ترکیب افعی‌ها، توانست نمره قبولی بگیرد.

دیدگاه‌ها