کد خبر : 2064648 | 03 شهریور 1403 ساعت 22:56 | 13.9K بازدید | 37 دیدگاه

درس آرسنال به امری: هنر استفاده از موقعیت‌ها (عکس)

در حالی که بازیکنان استون ویلا صاحب توپ و میدان بودند، آرسنال کار این تیم را تمام کرد.

درس آرسنال به امری: هنر استفاده از موقعیت‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرين بازی از روز نخست لیگ برتر، شاگردان میکل آرتتا با دو گل لئاندرو تروسار و توماس پارتی با نتیجه ۲-۰ از سد میزبان خود استون ویلا گذشتند تا به دومین برد فصل خود برسند.

نکته جالب اینکه دو گل توپچی‌ها در این دیدار فاصله ده دقیقه و در شرایطی به ثمر‌ رسید که توپ و میدان کاملا در اختیار شاگردان اونای امری بود اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم منجر به عدم گلزنی این تیم شد تا آرسنال با زدن دو گل در دقایق ۶۷ و ۷۷، آن‌ها را به بدترین شکل ممکن تنبیه کند.

در شرایطی که این تیم میزبان بود و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، روی یک ضد حمله و با ارسال زمینی باکایو ساکا از سمن چپ زمین استون ویلا و دفع ناقص مدافع آن‌ها، لئاندرو تروسار با ضربه مطمئن خود به گوشه دروازه امیلیانو مارتینز، گل نخست این دیدار را در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند.

2072402

فشار همه جانبه شاگردان اونای امری برای جبران این گل نیز کارساز نبود و باز هم شاگردان میکل آرتتا روی یک حرکت تمرین شده با فرار و ارسال زمینی تروسار و سپس پاس ساکا به پشت محوطه جریمه، توسط توماس پارتی با ضربه پای راست دقیق او به گل دوم رسیدند. بازی در نهایت با همین دو گل‌ به سود توپچی‌ها پایان یافت.

2072403

شاگردان آرتتا با این برد، شش امتیازی شدند و استون ویلا نیز با این شکست، سه امتیازی باقی ماند. آرسنال هفته آینده در سومین دیدار خود در خانه به مصاف برایتون آماده می‌رود و شاگردان اونای امری نیز میهمان لسترسیتی خواهند بود.

دیدگاه‌ها