کد خبر : 2064645 | 03 شهریور 1403 ساعت 22:51 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف وسترلو با حضور صیادمنش

وسترلو نتوانست از شرایط میزبانی برابر اود هورلی استفاده کند و فرصت صدرنشینی نیز از دست رفت.

توقف وسترلو با حضور صیادمنش

به گزارش "ورزش سه"، وسترلو که این فصل از رقابت‌های لیگ بلژیک را خیلی خوب آغاز کرده بود و توانست در سه هفته ابتدایی لیگ به پیروزی دست یابد، در دیدار قبلی خود برابر تیم قدیمی و قدرتمند خنت تن به شکست سنگین چهار بر یک داد.

این تیم امروز در یک بازی خانگی به مصاف اود هورلی رفت و امیدوار بود تا با پیروزی در این مسابقه، به طور موقت هم که شده، بالاتر از اندرلخت در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

آنها در شرایطی پای به زمین مسابقه گذاشتند که اللهیار صیادمنش را نیز در ترکیب اصلی داشتند و اتفاقا بازی را نیز خوب آغاز کردند. پاس لوکاس استاسین در دقیقه چهارده به آندیر مبوده رسید و او موفق شد وسترلو را از میهمان پیش بیندازد.

2072397

اما گل یاران صیادمنش دوام زیادی نداشتند چرا که پنج دقیقه بعد، این ویلیام بالیکویشا بود که موفق شد دروازه وسترلو را باز کند تا حساب کار یک بر یک شود.

در ادامه وسترلو مالک توپ و میدان بود ولی موقعیت‌های اود هورلی بیشتر از میزبان بود و با این حال، تلاش دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

2072398

با این نتیجه، وسترلو 10 امتیازی شد و موقتاً به رتبه دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. صیادمنش نیز 63 دقیقه در زمین حضور داشت و یک کارت زرد نیز از داور بازی گرفت.

دیدگاه‌ها