کد خبر : 2064643 | 03 شهریور 1403 ساعت 22:45 | 31.3K بازدید | 102 دیدگاه

از این مهاجم بترسید

فلیک نسخه ۲۰۲۰ لواندوفسکی را فعال کرد! (عکس)

رابرت لواندوفسکی پس از چندین تلاش ناموفق، بالاخره گل دوم بارسلونا را مقابل اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند.

فلیک نسخه ۲۰۲۰ لواندوفسکی را فعال کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره گلزن لهستانی بارسلونا در دومین هفته پیاپی موفق به گلزنی شد تا نشان دهد در خط حمله تیم هانسی فلیک دوباره تبدیل به همان لواندوفسکی همیشگی شده است.

این بازیکن در اولین هفته لالیگا که بارسلونا در ورزشگاه مستایا مقابل والنسیا قرار گرفته بود، توانست هر دو گل تیمش را به ثمر برساند تا تیمش از دیداری سخت و دشوار سربلند بیرون آید.

لوا که زیر نظر هانسی فلیک دوباره به روزهای خوش خود برگشته، در هفته دوم نیز موفق به گلزنی شد. یک گل بسیار مهم که نشان می‌دهد فلیک به خوبی توانسته انگیزه و روحیه بازیکنان بارسا را متحول کند.

در حالیکه بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال شد، لوا بارها دروازه بیلبائو را تهدید کرد و هر بار یا دروازه‌بان مانع می‌شد و یا توپ به شکلی خطرناک از کنار تیرک به بیرون می‌رفت. جدی‌ترین موقعیت او ضربه سر چکشی روی ارسال کرنر بود که با بدشانسی به تیرک افقی برخورد کرد.

در دقیقه ۷۵ اما خبری از بدشانسی یا سیوهای دروازه‌بان نبود. پس از یک پاس بسیار زیبا از رافینیا، پدری در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد. در آنجا دروازه‌بان از چارچوب خارج شده بود تا ستاره بارسا را مهار کند اما پدری به خوبی توپ را عبور داد و آن را به لوا رساند تا این تک‌تیرانداز لهستانی به راحتی توپ را به تور دروازه تیم ارنستو والورده بچسباند و بارسلونا در ورزشگاه المپیک در آستانه یک پیروزی بسیار مهم قرار بگیرد.

2072387

گلزنی‌های پیاپی لوا زیر نظر هانسی فلیک یادآور روزهای درخشان این دو در سال ۲۰۲۰ در بایرن مونیخ است که با درخشش ستاره لهستانی، بایرن مونیخ سالی فوق‌العاده را پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها