کد خبر : 2064640 | 03 شهریور 1403 ساعت 22:19 | 6.3K بازدید | 11 دیدگاه

دورتموند ۲-۰ فرانکفورت: شروع مطمئن تیم شاهین

مصاف دورتموند و فرانکفورت در هفته اول بوندسلیگا، با برتری ۲-۰ شاگردان نوری شاهین به پایان رسید.

دورتموند ۲-۰ فرانکفورت: شروع مطمئن تیم شاهین

به گزارش "ورزش سه"، در آخرين بازی از روز نخست هفته اول فصل جدید بوندسلیگا، تیم‌های بورسیا دورتموند و اینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه وستفالن به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲-۰ شاگردان نوری شاهین؛ سرمربی جدید زنبورها به پایان رسید.

2072384

نیمه نخست این بازی چندان آبستن اتفاق خاصی نبود و تنها یکی‌ دو موقعیت نصفه نیمه روی دروازه‌ها شکل گرفت و در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت‌.

2072381

در پنجاه و نهمین دقیقه بازی، نوری شاهین تصمیم به انجام دو تغیر نسبتاً تهاجمی برای تغیر روند بازی گرفت و ماکسیملیان بایر و باینو گیتنز را به زمین آورد.

2072379

باینو گیتنز ۲۰ ساله تنها دوازده دقیقه بعد از ورودش به زمین، توپ را در سمت راست محوطه جریمه حریف تصاحب کرد و با یک حرکت یک پا دو پای زیبا مدافع فرانکفورت را از پیش رو برداشت و با ضربه استثنایی غیرقابل مهار خود، توپ را به کنج دروازه عقاب‌ها فرستاد تا گره کور این دیدار را به زیباترین شکل ممکن باز کند.

2072382

در ادامه شاگردان نوری شاهین سعی در کنترل بازی داشتند  و تا آخرین دقایق بازی هم در این امر موفق بودند اما این پایان کار نبود. در حالی که همه در انتظار سوت اتمام بازی بودند، فشار همه جانبه فرانکفورتی‌ها روی دروازه دورتموند با دفع توپ عالی آنها و رساندن توپ به باینو گیتنز همراه شد تا این ستاره ۲۰ ساله با حمل توپ از زمین دورتموند تا دروازه فرانکفورت، شب درخشان خود را با بریس تکمیل کند.

2072383

دورتموند در این دیدار نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد و بخصوص در فاز دفاعی، اجازه خودنمایی چندانی به بازیکنان فرانکفورت نداد تا گرگور کوبل نیز اولین کلین شیت خود در فصل جدید را ثبت کند.

ویدئو: 351149

دیدگاه‌ها